Dit wordt eentje voor in het atelier.....
de groeven in de mal geven mooie randen in de vuurkamer.
De mal kwam op de ronde stukken vrij makkelijk los, de rest ja,....de rest , een foto zegt meer
Moderator: Moderators
ik veronderstel dat ik dan toch best enkele dagen wacht? hij is gisteren gegoten en vandaag ontmalt.Hout erin en stoken! In het ergste geval gaat ie kapot....
Dat is vooral de verdienste van Peter, ik ben de tekenaar/uitvoerder.Voor de rest moet ik zeggen dat ie er doordacht uitziet!
Dat dacht ik al maar ik wilde graag een eerste vuurtjeOmdat het ding zo kritisch is, is het belangrijk dat alle plaatsen waar lucht naar binnen kan lekken 100% sluiten. In de vuurkamer en het onderste deel van de riser het meest.
Ja de eerste stook was maar magertjes , ik had een miauwende poes in plaats van een brullende leeuw.Als de grote kieren van de riser dicht zijn is het heel waarschijnlijk dat de vlammen er boven uit gaan komen.
Copyright? Jij mag die deur gewoon lekker na maken hoor. Je mag het alleen niet als product op de markt gaan brengen.marini schreef:Voor de rest moet ik zeggen dat ie er doordacht uitziet!
De tekeningen ben ik aan het herwerken , de deur zal een ander model worden. Ik had me gebaseerd op een foto van een rocket met deur hier ergens en blijkbaar zit daar een copyright op. Doordat het uiteraard over een gelijkaardige rocket177 gaat lijkt mijn deur als twee druppels water op de andere deur natuurlijk.
Het is geen ramp maar ik moet dus wel de deur terug opnieuw tekenen en er op letten dat ik het vooral anders oplos dan de vorige keer.
marini schreef:er zitten nog wat foutjes in het ontwerp maar dit is het idee.