@ Michel
Ik kan het toch niet laten,
Ook ik heb "menig vrouwtje versleten" in mijn wildere jaren en geef u op een briefje: Als je je vrouwtje als prinses gaat behandelen gaat ze zich ook als een prinses gedragen. (als je vrouw een princesje word , wat word jij dan

. Nee, niet het prinsje dan doet niemand meer wat). Als je nu bij jezelf denkt: "helemaal niet" dan kan het zijn dat je wat in je pleaser rol ben doorgeschoten en daarbij je kop in het zand heb gestoken om je ego enigzins in stand te houden. Of dat je vrouw je bespeelt als een viool.(niet geheel ontdenkbaar je hebt vast wel een maat met een vrouwtje die dat doet. Hij ontkent dat in alle talen, hij draagt de broek toch zeker thuis )
Wie wat doet maakt mij niets uit. Als ze wil ruilen doen we dat morgen, dan ben ik vanaf dan een "moderne man".
Mijn taalgebruik m.b.t. mijn vrouw is niet voor verbetering vatbaar, hooguit voor verbetering van intepretatie vatbaar, het zal op haar dan anders overkomen dan op jou. Als we dan een subslaaf benoemen dan ben ik bang dat ik die slavenpet mag dragen, daar ik zo'n 12 tot 14 uur per dag bezig ben met ons levensonderhoud en zij een krappe 4. De slaaf werkt altijd harder dan zijn meester.
Het was een snelle maar aan alle kanten fout getrokken conclusie.
Groeten,
..