Forumtoilet
Moderator: Moderators
- 12much
Forumtoilet
Dank je wel:-)
FF Offtopic....gaat het nog lukken met een toilet enzo in de schuur? Heb je nog spullen of handjes nodig?
Afgesplitst van http://www.ecologieforum.eu/viewtopic.p ... 4&start=30
FF Offtopic....gaat het nog lukken met een toilet enzo in de schuur? Heb je nog spullen of handjes nodig?
Afgesplitst van http://www.ecologieforum.eu/viewtopic.p ... 4&start=30
Last edited by kockie on 12 Feb 2013, 22:42, edited 1 time in total.
Reason: Afsplitsing
Reason: Afsplitsing
Never burn faster than your Wocket.
- kockie
- Site Admin
Re: RMH met 177 van 12much.
Ehhh, door allerlei omstandigheden (oa ziekte van ondergetekende) zijn we eigenlijk de overlegfase nog niet door. Wel zijn we aan het azen: https://www.bva-auctions.com/auction/ca ... 931/330760 In 1 keer klaar....
Misschien een paar sponsors zoeken: "Deze relaxmogelijkheid wordt u aangeboden door......."
Misschien een paar sponsors zoeken: "Deze relaxmogelijkheid wordt u aangeboden door......."
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
- 12much
Ik zie wat daar de voordelen van zijn, ze zijn in het echte leven echter niet goedkoop, dus ben benieuwd wat hun minimumbod is...
- kockie
- Site Admin
Minimumbod is 100 euro, de vraag is alleen: wat zal er geboden worden?
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
- 12much
!00 is wat er geboden is, maar het minimumbedrag wat de verkoper wil hebben is nog niet gehaald. Ik zie ook geen mogelijkheid om daar naar te informeren. Soms doen ze dat wel eens....
dan hebben we hier misschien meer aan..
Maar een topic erover openen levert misschien nog andere bruikbare info op van onze medelezers? Nee zeggen kan altijd nog....
dan hebben we hier misschien meer aan..
Maar een topic erover openen levert misschien nog andere bruikbare info op van onze medelezers? Nee zeggen kan altijd nog....
-
Johndc
Is "ne simpele" Porta Potty" ook niet goed?
Dat kost minder
. In de middeleeuwen zaten ze allemaal naast mekaar, ook de vrouwen 
- benthuis
- Moderator
Dat luxe buitenhuisje van Marktplaats heeft een toilet voor de damen en de heren!
Leuk ding voor ...geld
Slechts ff naar Hellevoetsluis knappen kockie..
En 2,50 kan waarschijnlijk niet op de aanhanger?
Leuk ding voor ...geld
Slechts ff naar Hellevoetsluis knappen kockie..
En 2,50 kan waarschijnlijk niet op de aanhanger?
Kom ik boven aan de ladder, staat ie tegen de verkeerde muur... (Naar Covey)
- kockie
- Site Admin
Ik ga meteen even meten
- 12much
Ho denk ik, of je moet een platte wagen hebben, maar je mag niet zomaar 125 cm breder zijn dan je aanhanger hoor en hoe ga je hem er af krijgen? Denk dat dat echt getransporteerd moet worden. En dan meteen op zijn plek gehesen. Meestal hebben die bedrijven daar de juiste auto's voor want ze blijven anders met hetzelfde probleem zitten..
Vriend van mij heeft een keer een pipowagen van 10 meter opgehaald en achter een Massey Ferguson gehangen.......in Roeselare België .
Méér dan 750 kilometer over B weggetjes met 45 km per uur. Heeft ie in totaal 3,5 dag over gedaan, is 6x aangehouden maar alles was in orde. 1x hebben ze hem uit zijn bed gehaald en moest hij stante pede vertrekken om een boete te voorkomen. Zijn verhaal was echter steeds weer dat hij nog twee dorpen verder moest....Is wél een mooie pipowagen, dat dan weer wél....
Heb wel een geldig rijbewijs maar geen vrachtwagen
Vriend van mij heeft een keer een pipowagen van 10 meter opgehaald en achter een Massey Ferguson gehangen.......in Roeselare België .
Heb wel een geldig rijbewijs maar geen vrachtwagen
Last edited by 12much on 12 Feb 2013, 18:42, edited 1 time in total.
- kockie
- Site Admin
Ik heb mailcontact gehad met de verkoper. Deze vertelde dat ie met een heftruck met lange lepels te tillen is. Ik moet nog steeds meten.... meteen is op dit moment niet zo snel bij me. Vanavond nieuwe poging. Ik heb overigens een forse aanhanger ter beschikking, precieze maat volgt.
Net nog een mailtje gehad dat ter plekke een passende heftruck aanwezig is.
Net nog een mailtje gehad dat ter plekke een passende heftruck aanwezig is.
- hotglass
Als alternatief voor de aanschaf van een kleine toiletcontainer weet ik voor €50 een goede toiletwagen te huur (Indien niet gereserveerd ) af te halen en terug te brengen op 30 km afstand van Zeddam.
Groet
Groet
- kockie
- Site Admin
Ik kan er veel dichterbij (2km afstand)ook een krijgen voor ongeveer dezelfde prijs, maar eentje in de schuur is toch ook wel handig en vooral niet zo'n gesleep. Maar erg bedankt voor het meedenken!
- Tim
Re: Forumtoilet
Haha,
Nergens een bouwput in de buurt, ding opladen en zondag netjes schoon terugzetten.
Zoek een project van de gemeente, dan hebben we ook al betaald (grinn).
Tim
Nergens een bouwput in de buurt, ding opladen en zondag netjes schoon terugzetten.
Zoek een project van de gemeente, dan hebben we ook al betaald (grinn).
Tim
- benthuis
- Moderator
Hahah, guerilla toiletting!!
Kom ik boven aan de ladder, staat ie tegen de verkeerde muur... (Naar Covey)
-
fikkie stoken
houden jullie er wel rekening mee dat ik 3 x moet doortrekken voordat ik met mijn voeten de grond raak