Dat klinkt me een beetje vreemd, zeker bij die temperatuur.
"Gelukkig heb ik meer verstand van verzekeringen" maar mag ik even?-) Het enige wat ik professioneel uit heb laten voeren was het plaatsen van mijn combiketel en het laten controleren en afpersen van de rest van de installatie die ik zelf had uitgevoerd. In de eerste instantie een Vaillant omdat die voor een half jaar op butagasflessen kon draaien totdat de infrastructuur (financieel) aangepast kon worden voor/met aardgas.
Daar is door een installatiefout de fik in gegaan....

De nieuwe combi werd na een klacht onderzocht (er kwam zoveel water onder vandaan druppelen dat ik dacht dat er een hardnekkige lekkage was) , door de (nieuwe) installateur, waarna deze door 1 van zijn terzakekundige handlangers werd aangepast, zodat de condensatie verder geen probleem kon veroorzaken. (Ik had inmiddels de muurverwarming aan de ketel toegevoegd en de stooktemperatuur omlaag geregeld.) Dat ik beter voor een andere ketel had kunnen kiezen, is alleen maar leerzaam geweest, er druppelde niks meer en er is nooit een andere reparatie noodzakelijk geweest. Dus ik leer graag wat wellicht een aanname is geweest al die jaren:-)
Een echte lamellenradiator (3 plaats, met convectoren?) of een ledenradiator?
Een 40-leeds radiator, dus, wéér op een fout betrapt

, die CP toch....en die LPbak moet ik helaas van bekennen dat die van mij iets moderner is, maar met die van mij kun je geen platen wisselen

Never burn faster than your Wocket.