In dit topic kunnen de verschillende methoden, vaardigheden, testen uitgewisseld worden.
Het is vooral een leer topic met als master "Hotglass"
Moderator: Moderators
Op assistenten moet je nooit bezuinigenmichel schreef: Het lijkt erop dat er 2 vrouwen aan het werk zijn....
Je zet me gelijk aan het denken, maar ik mis een (lucht in- lucht uit) wisselaar, economizer.Ik ben nog aan het nadenken (en uitproberen) of er een betere balans in de flow mogelijk is.
Als je een nuttige toepassing bedenkt voor veel warmte op die hoogte heeft het wel zin. In een eenvoudigemichel schreef:Dat tegenstroom kanaal heeft idd. weinig zin bij deze temperaturen in zoverre tot de hoogte van de onderkant bloempot heeft het zin.

Daar kan je mij in de toekomst blij mee maken. (ondertussen hard aan't werk om mijn "houtschuur" vorm te geven!michel schreef:
Wat ik ook kan doen is volgende week naar je toe karren en een testmodel afleveren.
Ik "shoot" zomaar zo, denk hardop.
Aha, ik zie dat je Hiwin geleiding gebruikt.Dit is nog toekomst muziek: maar 'de bodem' ligt (20mm., 300kg)
Dezelfde vraag, wat zou je willen gieten in roodzand?Dolgraag wil ik mdf malletjes frezen om zo gietvormen in roodzand te maken,
Dat komt wel, Je kunt alvast je sz brander nog hoger zetten en vast expirimenteren met vuurvaste stenen.Daar kan je mij in de toekomst blij mee maken.
A320 venster kozijnen,wat zou je willen gieten in roodzand?
Eindelijk heb ik vanavond onze eerste glasblaas asistente ontmoet.Bij mij kan die stroom er net even anders uit zien