@Xr,
- Er is geen curve.. er zijn programmeer regels die geen rekening houden met een wisselend spanning op de ingang hij probeer dmv drie metingen te kijken of hij een zwaardere belasting moet maken op de ingang.
Bijgaande scan uit de handleiding van de (solar) netinverter.
Voorlopig komt er een permanente belasting en ook nageschakelde variabele belasting van Nck erop.
Mijn ampere meter doet het weer sinds vanavond, heb de zekering vervangen.
Leuke goede test met de boormachine 265W er uit ..en 51W er uit .. met het zelfde toerental.
(hang eens een kWh meter aan de boor machine …kijken naar totaal rendement )
Die komt er idd. tussen de weerstanden eerdaags, heb ik gisteren ook met CP besproken.
Ik kan een nieuwe ferrarismeter bij de Hornbach kopen voor 25 euro, zou dit iets zijn? Of iemand moet nog iets hebben liggen wat bruikbaar is?
We moeten uiteindelijk toch de kWh getallen hebben om het wkk rendement te kunnen bepalen.
Ik zou toch echt zeggen eerst buffer elco na de gelijk richter proberen.
Een netinverter die speciaal ontworpen is voor 3 fase asynchrone input zou de oplossing voor deze wkk kunnen zijn,
en dan nog wil ik eerst de curve zien voordat ik iets aanschaf.
@Pelletpower,
Super Michel, je blijft een druk baasje. Het is maar goed dat cp je een beetje afremt. Succes verder, dit gaat werken.
Tuurlijk gaat het werken, er is alleen nog zoveel te doen om aan de hoogste eisen te voldoen. We gaan niet voor iets dat werkt.
We zoeken de bovengrens op van de toegepaste natuurkunde.
@Allen,
De hoog temperatuurvanen zijn binnen en getest op de wkk installatie. Dit was geen succes.
Vanavond de Globe motor in zijn geheel laten koken inclusief hoog temeratuur vanen.
De overmaat in de breedt van de vanen is bij 100 graden preces 0.3mm.
De begeledings ring die de vanen tegen het huis duwt zorgt ook voor weerstand, hier treedt ook klemming op.
Van de week probeer ik een afspraak bij de fabriek te maken om te kijken wat ze voor me kunnen doen.
Er zijn ook compleet vernikkelde vaan motoren die vooral ook tegen corrosie kunnen. Wellicht zijn er nog vanen
te verzinnen van keramisch materiaal.
Ik weet zo snel niet hoe je deze motor op 160 graden oververhitte stoom moet laten draaien.
Dat is het minimale uitgangspunt.
Als ik de vergelijking maak tussen de Gast motor en de Globe motor, dan kies ik qua makkelijk sleutelen voor de Globe motor.
De Globe motor kun je heel gemakkelijk demonteren, terwijl dat je een Gast motor niet zomaar uit elkaar hebt. De lagers klemmen
heel erg op de rotoras. Je moet letterlijk met een hamer de boel uit elkaar rammen. En mijn ervaring met Globe is goed.
Ze hebben me 2 jaar geleden deze motor met hoge korting gegeven en sturen afgelopen week gratis 2 set's hoogtemperatuur vanen op.
Ik denk dat ik het voorlopig mijn energie in de Globe motors steek. Ik zal proberen om bij de fabriek 2 gesponserde motoren te krijgen.
Eén grote en een kleinere voor de 2e stoom trap.
Ik kreeg net een melding van youtube over auteurs rechten die geclaimd worden door SME op een film opgenomen in mijn schuurtje met de radio aan.
Als de radio aanstaat zijn de auteursrechten dan al betaald?
Kockie, heeft deze site de mogelijkheid om zelf fllmś thuis te brengen?
123video heeft om de 4 klikken een reclame boodschap, wordt ik helemaal tureluurs van.
Ik zie liever .... verschijnen die het logo van ... op de site heeft staan in de rechter bovenhoek.
Heb net nog gezien dat member energie zich niet aan zijn beloften heeft gehouden door de toevoeging te verkijgen van semamstraat.nl
Hoe is dit gegaan?
http://www.123video.nl/playvideos.asp?M ... yFilter=ON
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.