Wordt 2026 een jubileumjaar ?

In deze zandbak kunnen dingen getest worden. Leef je uit om de mogelijkheden van dit forum uit te proberen. Berichten worden automatisch na 2 weken verwijderd!

Moderator: Moderators

Post Reply
LeaD

Wordt 2026 een jubileumjaar ?

Post by LeaD »

Voor zover de zoekmachine terug keert naar het ontstaan van dit forum denk ik dat het nu een 20 jarig bestaan kan gevierd worden of slaan we de bal volledig mis ? AI slaagt er alleszins niet in om nog maar een schatting te maken .
Wat nu gezongen zei de koster, de kerk staat in brand! :fff :lol:
kockie
Site Admin

Re: Wordt 2026 een jubileumjaar ?

Post by kockie »

Ik heb mijn AI even ingezet en kom hier op uit: Board started: Sat 28 Jan 2006 17:01:48

Wie organiseert er een feestje?
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
LeaD

Post by LeaD »

Al een feestje aangevraagd aan AI ?

Je kan alvast oefenen om 20 kaarsjes uit te blazen ! :fff
LeaD

Post by LeaD »

Ik had in de zoekmachine op dit forum "test" ingegeven, en kwam al vlug uit bij ik denk het forumlid van het eerste uur, Dirk Bouwens die op 29 jan 2006 lid is geworden en Maarten als forumbeheerder . Denk dat dat nog altijd kockie is ? Er is in elk geval geen enkel lid met de naam Peppi . :lol:
kockie
Site Admin

Post by kockie »

Het was nooit een doel dit forum op te richten, het was een door mij gemaakt voorbeeld hoe het forum van de 12 ambachten verbeterd kon worden, maar er werd op gepost, dus nooit meer offline gehaald...

Verder ben ik niet zo'n AI fan. Veel te veel energie voor een vaak twijfelachtig resultaat. Soms best nuttige toevoegingen, maar een AI feestje....

De forumbijeenkomsten waren vaak wel een (logeer)feestje met bier en vertier (en veel mensen die bleven slapen die een apneu apparaat nodig hadden :geek: )
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
pelletpower

Post by pelletpower »

kockie wrote: 16 Jan 2026, 21:15 Ik heb mijn AI even ingezet en kom hier op uit: Board started: Sat 28 Jan 2006 17:01:48

Oef, kort dag, maar hier zijn ze altijd in voor een feestje.
Krelis

Post by Krelis »

kockie wrote: 16 Jan 2026, 21:15 Ik heb mijn AI even ingezet en kom hier op uit: Board started: Sat 28 Jan 2006 17:01:48

De EV van Sietz Leeflang is afgevoerd en de vervanger bestellen we in China. Mijn ondergrondhuis is ook nooit verrezen, het gaskacheltje zonder rookgasafvoer….
Pietje
Moderator

Post by Pietje »

pelletpower wrote: 17 Jan 2026, 10:54 Oef, kort dag, maar hier zijn ze altijd in voor een feestje.
Hoeft natuurlijk niet precies op het moment van starten. We kunnen dit het 20ste jubileumjaar noemen en dan hebben we de tijd het feestje te houden tot de avonden warm genoeg zijn om het lang vol te houden.
Of genoeg dennen in het bos om gerooid te worden.
Of ...

Nou, mogelijkheden genoeg!
-- We hebben de aarde niet geërfd van onze voorgangers, maar te leen van onze nakomelingen --
Post Reply