magneten voor windmolens.

Hier worden verschillende vormen van windenergie besproken

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Slooij
Berichten: 358
Lid geworden op: 04 mei 2021, 22:37

magneten voor windmolens.

Bericht door Slooij »

ik heb een bestelling magneten gedaan vanuit Taiwan. nu heb ik het schip zelf binnen zien komen. hier is een foto om welk schip het gaat. het is een Taiwanese rederrij die deze schepen laat varen.
yang ming 2 sleepboten.jpg
ik was het een beetje zat dus ik heb zoveel magneten besteld dat ik de rest van me leven me niet meer druk hoef te maken om een magneet. ik weet dat die Taiwanese goed zijn met vrachtschepen en zo dus wat hebben ze nu gedaan die zee container vol met magneten aan boord gezet van dit schip.
het schip is dus gelost in de haven van Rotterdam en de container vol met magneten ook maar nu is er een probleem ontstaan. het is dus een dubbel dekker container geworden omdat de container die eronder hing en nu zo op de terminal staat er niet meer vanaf gaat omdat de container vol met magneten die andere container aantrekt door magnetisme. ik heb een probleem want de deuren van de container die gaan ook niet meer open. dus ik ben aan het kijken naar een oplossing om dit probleem op te lossen. :fff
de andere 2 boten op de foto hier boven zijn sleep boten.
hier onder nog een foto om welke container het gaat.
yang ming.jpg
soms is het ver gezocht wat men zoekt.
Slooij
Berichten: 358
Lid geworden op: 04 mei 2021, 22:37

Re: magneten voor windmolens.

Bericht door Slooij »

het is een grapje maar zou wel egt waar kunnen zijn. :lol:
soms is het ver gezocht wat men zoekt.
LeaD
Berichten: 1170
Lid geworden op: 23 nov 2017, 17:12
Locatie: East Flanders

Re: magneten voor windmolens.

Bericht door LeaD »

Magneten worden verpakt met plastiek ringen er tussen zodat er magnetische weerstand ontstaat tussen de magneten en de kracht afneemt van het totaal .
Wat nu gezongen zei de koster, de kerk staat in brand!
Gebruikersavatar
benthuis
Moderator
Berichten: 2188
Lid geworden op: 18 mei 2010, 21:42

Re: magneten voor windmolens.

Bericht door benthuis »

Uit ervaring kan ik vertellen dat dat plasticje zin heeft!
Stak laatst mn vinger tussen een magneet en een baco... Was alleen en dol blij dat er een bankschroef in de buurt stond. Na wat capriolen was het arme velletje bevrijd :(
Kom ik boven aan de ladder, staat ie tegen de verkeerde muur... (Naar Covey)
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8537
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: magneten voor windmolens.

Bericht door kockie »

was dat zo'n mega magneet die ze wel eens aan windmolens plakken, Ben? Die krijg je met je blote handen niet van een stalen balk af. Met handschoenen ook niet trouwens.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Slooij
Berichten: 358
Lid geworden op: 04 mei 2021, 22:37

Re: magneten voor windmolens.

Bericht door Slooij »

:lol: ik heb wel eens een bekneling gehad door de kracht van 2 magneten en een bloed uitstorting heb gekregen omdat ik ondoordacht te werk ben gegaan.
soms is het ver gezocht wat men zoekt.
Plaats reactie