Volgorde van KD-rapporten voor zelfstudie

Hier worden verschillende vormen van windenergie besproken

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Adriaan Kragten
Berichten: 651
Lid geworden op: 22 mar 2015, 09:02

Volgorde van KD-rapporten voor zelfstudie

Bericht door Adriaan Kragten »

De notitie: "Volgorde van KD-Rapporten voor zelfstudie" werd herzien. Deze notitie is te vinden op mijn website: www.kdwindturbines.nl onder het menu KD-reports bovenaan de lijst met rapporten. In 16 punten wordt aangegeven wat erbij komt kijken om een windturbine te ontwerpen en in welke KD-rapporten informatie gevonden kan worden over bepaalde onderwerpen. Ik heb de notitie toegevoegd als bijlage.
Volgorde van KD-rapporten voor zelfstudie.pdf
(137.24 KiB) 52 keer gedownload
Slooij
Berichten: 358
Lid geworden op: 04 mei 2021, 22:37

Re: Volgorde van KD-rapporten voor zelfstudie

Bericht door Slooij »

hoi goedemiddag. ik ben een tijdje geleden begonnen met een molentje maken. ik ben toen begonnen op een foto standaard en zo een grappig molentje gemaakt. totdat ik op het punt kwam dat de foto staandaard niet meer voldoet aan de grote van de molen en het geheel zo om waaide. heeft iemand nog een goed idee voor een degelijk stabiel frame waar een leuk molentje op kan draaien zonder dat het omwaaid. :mrgreen:
soms is het ver gezocht wat men zoekt.
pelletpower
Berichten: 3289
Lid geworden op: 12 nov 2011, 13:21

Re: Volgorde van KD-rapporten voor zelfstudie

Bericht door pelletpower »

Slooij schreef: 22 aug 2022, 13:15 hoi goedemiddag. ik ben een tijdje geleden begonnen met een molentje maken. ik ben toen begonnen op een foto standaard en zo een grappig molentje gemaakt. totdat ik op het punt kwam dat de foto staandaard niet meer voldoet aan de grote van de molen en het geheel zo om waaide. heeft iemand nog een goed idee voor een degelijk stabiel frame waar een leuk molentje op kan draaien zonder dat het omwaaid. :mrgreen:
Hint: kijk eens naar de eerste post van Adriaan en ga je huiswerk doen.

Bedankt Adriaan, mooie handleiding. Daar zitten aardig wat uurtjes in.
Plaats reactie