Workshop Double Shoebox Rocket bouwen in België

Hierin worden mededelingen gedaan betreffende dit forum. Discussies over andere onderwerpen svp in de betreffende categorie.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
peterberg
Moderator
Berichten: 2522
Lid geworden op: 02 mar 2007, 18:09
Locatie: Den Haag

Workshop Double Shoebox Rocket bouwen in België

Bericht door peterberg »

Van 1 tot en met 7 mei ga ik pro deo een double shoebox rocket workshop leiden in Lille, België, even ten zuiden van Turnhout.
Het is een deel van het project Robur-op-den-Eik, in de vorm van een huisje in het bos waar mensen met burn-out een tijdje kunnen bijkomen.

Een vereniging zonder winstoogmerk gaat het huisje en de omgeving beheren, de rocket workshop moet volledig kostendekkend zijn. Dus wordt een markt conform bedrag, waar overigens ook alle maaltijden zijn inbegrepen, gevraagd aan de deelnemers.

Voor wie belangstelling heeft: zie https://www.facebook.com/events/629151647630935/

Of de (incomplete) website: https://roburopdeneik.org/
groeten, Peter
+52° 1' 47.40", +4° 22' 57.80"
Martinus87
Berichten: 37
Lid geworden op: 25 feb 2016, 21:17

Re: Workshop Double Shoebox Rocket bouwen in België

Bericht door Martinus87 »

peterberg schreef: 11 mar 2020, 19:14 Van 1 tot en met 7 mei ga ik pro deo een double shoebox rocket workshop leiden in Lille, België, even ten zuiden van Turnhout. .....
Leuk Peter! Mooi project ook.

Heb me aangemeld, maar was helaas te laat dus op de reservelijst :?
Gebruikersavatar
peterberg
Moderator
Berichten: 2522
Lid geworden op: 02 mar 2007, 18:09
Locatie: Den Haag

Re: Workshop Double Shoebox Rocket bouwen in België

Bericht door peterberg »

Die workshop gaat om voor de hand liggende redenen niet door. We houden nog een optie open om het in de tweede week van juli te doen. Als dat ook niet doorgaat dan wordt het waarschijnlijk volgend jaar. Ach ja, zelfs de olympische spelen gaan niet door, daarmee vergeleken is dit wel heel onbeduidend.
groeten, Peter
+52° 1' 47.40", +4° 22' 57.80"
Martinus87
Berichten: 37
Lid geworden op: 25 feb 2016, 21:17

Re: Workshop Double Shoebox Rocket bouwen in België

Bericht door Martinus87 »

peterberg schreef: 23 apr 2020, 22:13 Die workshop gaat om voor de hand liggende redenen niet door. We houden nog een optie open om het in de tweede week van juli te doen. Als dat ook niet doorgaat dan wordt het waarschijnlijk volgend jaar. Ach ja, zelfs de olympische spelen gaan niet door, daarmee vergeleken is dit wel heel onbeduidend.
Hoi Peter. Ik sta niet meer op de reservelijst en zal bij de workshop zijn. In eerste instantie staat de workshop nu op 1e week juni toch, met als uiterste mogelijkheid tweede week juli. Wellicht dat jij al gehoord hebt dat juli ook niet door gaat?

Gezondheid is in ieder geval het belangrijkste, dus als het volgend jaar wordt is het maar zo.
Plaats reactie