Opleiding Dronten Warmonderhof

land- en tuinbouw, voeding

Moderator: Moderators

beek
Berichten: 98
Lid geworden op: 28 mei 2014, 19:36

Re: Opleiding Dronten Warmonderhof

Bericht door beek »

Het was mij ook opgevallen. Ik had twee exemplaren van het boek besteld voor €20,99, maar was er vrijwel zeker van dat de prijs een dag eerder €18,49 was. Naar aanleiding van dit topic heb ik de prijs opnieuw gecheckt en de prijs was inderdaad weer verlaagd naar €18,49. Omdat de bestelling nog in behandeling was heb ik die geannuleerd en de bestelling opnieuw geplaatst.

Daarnaast heb ik bol.com gevraagd naar de hierboven genoemde "tracking cookies" en kreeg vandaag het volgende antwoord:
Hartelijk dank voor je e-mail van 20 oktober 2015.

De prijzen op onze site worden constant aangepast en artikelen zijn constant onderhevig aan kortingen. Hierdoor kunnen prijsverhogingen ontstaan. Ook wanneer een artikel eerder door ons en later door een externe verkoper geleverd wordt kan er prijsverhoging ontstaan. Externe verkopers mogen binnen een bepaalde marge hun eigen prijzen bepalen.

Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en wens je nog een fijne dag toe.
Bol.com ontkent dus opzettelijke prijsverhogingen of -verlagingen. Nu had ik dat ook niet anders verwacht, natuurlijk.
Krelis
Berichten: 762
Lid geworden op: 03 jul 2011, 16:11
Locatie: kop noordholland

Re: Opleiding Dronten Warmonderhof

Bericht door Krelis »

Dutch John schreef:Geen idee. Ik heb nu een paar dagen het boek van Jean-Martin Fortier binnen: http://www.themarketgardener.com/
Zijn complete bedrijfsmodel staat erin. Van hoe zaalen tot hoe verkopen. Ook te koop bij Nederlandse internetschuivers.

Groet,
John
http://www.peakprosperity.com/podcast/9 ... farming-20

ken je vast al.
Krelis
Berichten: 762
Lid geworden op: 03 jul 2011, 16:11
Locatie: kop noordholland

Re: Opleiding Dronten Warmonderhof

Bericht door Krelis »

beek schreef:Het was mij ook opgevallen. Ik had twee exemplaren van het boek besteld voor €20,99, maar was er vrijwel zeker van dat de prijs een dag eerder €18,49 was. Naar aanleiding van dit topic heb ik de prijs opnieuw gecheckt en de prijs was inderdaad weer verlaagd naar €18,49. Omdat de bestelling nog in behandeling was heb ik die geannuleerd en de bestelling opnieuw geplaatst.

Daarnaast heb ik bol.com gevraagd naar de hierboven genoemde "tracking cookies" en kreeg vandaag het volgende antwoord:
Hartelijk dank voor je e-mail van 20 oktober 2015.

De prijzen op onze site worden constant aangepast en artikelen zijn constant onderhevig aan kortingen. Hierdoor kunnen prijsverhogingen ontstaan. Ook wanneer een artikel eerder door ons en later door een externe verkoper geleverd wordt kan er prijsverhoging ontstaan. Externe verkopers mogen binnen een bepaalde marge hun eigen prijzen bepalen.

Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en wens je nog een fijne dag toe.
Bol.com ontkent dus opzettelijke prijsverhogingen of -verlagingen. Nu had ik dat ook niet anders verwacht, natuurlijk.
daarom ook bij Bol of Amazon geen wishlist aanleggen :wink: brengt ze alleen maar op een idee. Ja, 'facebookers' trappen overal in. Het wordt tijd voor 'factchequers'.
Plaats reactie