Ideeën over dertien huizen geschikt voor dubbele bewoning

Hier kan worden gediscussieerd over duurzaam bouwen van woningen en andere panden

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Adriaan Kragten
Berichten: 656
Lid geworden op: 22 mar 2015, 09:02

Ideeën over dertien huizen geschikt voor dubbele bewoning

Bericht door Adriaan Kragten »

Het rapport: "Ideeën over de realisatie van dertien huizen geschikt voor dubbele bewoning in Boskant" is gratis te kopiëren van mijn website: www.kdwindturbines.nl onder het menu: No wind energy. Dit rapport vervangt het rapport over tweeëntwintig huizen van 24-9-2021. De percelen zijn nu aanzienlijk groter en alle huizen zijn nu echt vrijstaand. De huizen hebben nu een symmetrisch dak met een dakhoek van 50°, een grotere 1e verdieping en een grote zolder die eventueel nog apart onderverhuurd kan worden zodat het huis dan door drie families bewoond wordt. Het gebruik van een windturbine van EAZ-wind wordt nu ook beschreven. Figuur 1 uit het rapport geeft een overzicht van het gehele plan. Figuur 2, 3 en 4 geven een bovenaanzicht begane grond, een vooraanzicht en een bovenaanzicht 1e verdieping van het gekozen huis. Het betreft dus grote vrijstaande huizen op percelen van 612 m^2 en toch zullen deze huizen gemakkelijk te financieren zijn als er onderverhuurd wordt.
Krelis
Berichten: 762
Lid geworden op: 03 jul 2011, 16:11
Locatie: kop noordholland

Re: Ideeën over dertien huizen geschikt voor dubbele bewoning

Bericht door Krelis »

Zeist? Zie geen download.......
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8536
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Ideeën over dertien huizen geschikt voor dubbele bewoning

Bericht door kockie »

Niet teveel aannemen Krelis, zoeken!
krelis.png
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Adriaan Kragten
Berichten: 656
Lid geworden op: 22 mar 2015, 09:02

Re: Ideeën over dertien huizen geschikt voor dubbele bewoning

Bericht door Adriaan Kragten »

Hoofdstuk 4 van dit rapport werd aangepast op 4-2-2022. Er wordt nu ook verwezen naar een nieuwe notitie: "Ideeën over een door garages geschakeld vrijstaand huis plus studio". Deze nieuwe notitie is ook gratis te kopiëren van mijn website onder het menu "No wind energy". De huizen uit deze nieuwe notitie maken gebruik van 10 m brede percelen en vijf percelen van 18 m breed kunnen vervangen worden door negen percelen van 10 m breed. De huizen op deze smallere percelen zijn een stuk goedkoper maar zijn toch goed te financieren omdat de boven de garages gelegen studio's te verhuren zijn.
Krelis
Berichten: 762
Lid geworden op: 03 jul 2011, 16:11
Locatie: kop noordholland

Re: Ideeën over dertien huizen geschikt voor dubbele bewoning

Bericht door Krelis »

kockie schreef: 03 feb 2022, 10:17 Niet teveel aannemen Krelis, zoeken!

krelis.png
Bedankt voor de link :fff
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8536
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Ideeën over dertien huizen geschikt voor dubbele bewoning

Bericht door kockie »

Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Adriaan Kragten
Berichten: 656
Lid geworden op: 22 mar 2015, 09:02

Re: Ideeën over dertien huizen geschikt voor dubbele bewoning

Bericht door Adriaan Kragten »

Ik plaats niet voor niets geen directe links naar rapporten van mij op dit forum. Soms wordt een rapport aangepast en als je naar mijn website gaat dan heb je altijd de laatste versie. Een link op dit forum wordt niet aangepast en de informatie kan dus na verloop van tijd achterhaald of onvolledig zijn.
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8536
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Ideeën over dertien huizen geschikt voor dubbele bewoning

Bericht door kockie »

Dan zal ik in het vervolg niet meer deeplinken Adriaan.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Plaats reactie