Gertje

Dit forumonderdeel is bedoeld om je voor te stellen aan andere forumdeelnemers

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gertje
Berichten: 15
Lid geworden op: 22 jan 2020, 22:08

Gertje

Bericht door Gertje »

Hallo,

Naar goed gebruik mezelf maar even voorstellen op dit forum.
Ik ben Gertjan, 53 jaar en woon in de Betuwe samen met mijn nu 13-jarige zoon.
Tot het huishouden behoort ook een hond, labrador reu Oscar.

Ik ben door Google op dit forum terecht gekomen toen ik zocht naar 'haardhout stapelen', en op de brandhout stapelplaats pagina landde.
In één avond uitgelezen, geweldig om te lezen waar iedereen mee bezig is.

De reden om naar haardhout stapelen te zoeken is dat ik sinds een paar maanden een stuk bos in eigendom heb, en daar veel brandhout uit ga krijgen.
Het bos is niet puur voor het hout gekocht [speelde wel mee], maar ook omdat het aan het jachtgebied grenst waar ik mee mag jagen.
De kachel stookte ik al jarenlang, maar merk nu dat ik pas echt 'los' ga nu ik niet meer hoef te betalen voor hout. :lol:

Naast het stoken op hout ben ik ook geïnteresseerd in een CV gekoppeld aan de houtkachel, maar schrik een beetje van alle toeters en bellen die daar bij komen kijken. In mijn simpele geest zag ik een leiding door de kachel lopen en klaar is Gertje. Niet dus.

Ik hoop veel op te steken op dit forum, en zal waar mogelijk mijn steentje bijdragen.
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8536
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Gertje

Bericht door kockie »

Nou, welkom!

Vergeet niet om naast alle hout-en-kachel topics ook de andere forumonderdelen leesaandacht te geven!
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
1980
Berichten: 174
Lid geworden op: 03 mar 2015, 21:23

Re: Gertje

Bericht door 1980 »

Welkom collega,

Als je hout teveel hebt,
Kan ik je daar wel vanaf helpen :D

Mvg ian
Plaats reactie