M en Q stellen zich voor

Dit forumonderdeel is bedoeld om je voor te stellen aan andere forumdeelnemers

Moderator: Moderators

Plaats reactie
M&Q
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 jan 2020, 16:25

M en Q stellen zich voor

Bericht door M&Q »

Hallo, wij, Max en Quinta, hebben een woning kunnen bemachtigen die wij per maart aanstaande kunnen betrekken. Daar hebben we zeker plannen om op een andere dan tot nu toe "normaal" gevonden te gaan leven. We willen met verbouwen rekening graag kijken naar ecologisch verantwoorde mogelijkheden. We hebben dit forum gevonden door de zoektocht naar info over cookers, en dan met name de houtgestookte, die ook cv en warm water voorziening hebben. Maar ook de andere onderwerpen hier kunnen ons inspireren. Dank voor de acceptatie en we gaan eens lekker rondneuzen hier.
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8536
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: M en Q stellen zich voor

Bericht door kockie »

Veel plezier en succes. Begin eens met zoeken naar "trias energetica", da's een mooi begin!
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Gebruikersavatar
Paul Joosten
Berichten: 1123
Lid geworden op: 22 feb 2013, 13:49
Locatie: Zuidwending / Veendam
Contacteer:

Re: M en Q stellen zich voor

Bericht door Paul Joosten »

Welkom! Ik welk deel van het land zitten jullie (straks)? Ik heb al een aantal jaar een op hout gestookt fornuis aangesloten op de CV-installatie en ben mede daardoor inmiddels gasvrij. Misschien heb je wat aan mijn draadje over de realisatie? Via de link hieronder zie je wat ik nog meer heb gedaan om het energie-plus te maken. Mocht het niet te ver weg zijn ben je op afspraak van harte welkom voor een rondleiding met uitleg.
"Try and leave this world a little better than you found it" [Baden Powell]
"Verbeter de wereld, begin bij jezelf"... [algemeen]
..."maar stop daarna niet en help ook een ander op weg!" [Paul Joosten]
https://duurzamehuizenroute.nl/locatie/ ... 05-veendam
M&Q
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 jan 2020, 16:25

Re: M en Q stellen zich voor

Bericht door M&Q »

Dank voor het welkom! We gaan zeker zoeken naar "trias energetica". En @Paul Joosten, wij komen naar Drouwenermond, dat is dichtbij! We komen graag eens kijken hoor!
Plaats reactie