Edward

Dit forumonderdeel is bedoeld om je voor te stellen aan andere forumdeelnemers

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Edward
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 okt 2018, 23:27

Edward

Bericht door Edward »

Edward hier uit brabant.
51 jaar oud, man.
Hobbies zijn: techniek, motoren, auto's, ligfietsen, tractoren en nog zo wat dingen.
Hopelijk kan ik hier wat leren en misschien ook zo hier en daar iets toevoegen aan dit mooie forum.
Gebruikersavatar
benthuis
Moderator
Berichten: 2187
Lid geworden op: 18 mei 2010, 21:42

Re: Edward

Bericht door benthuis »

Welkom Edward!
Ik hoop dat je ook iets op kunt steken van de "eenvoudige" kant van dit forum. Veel van de mensen die hier mee draaien hebben een ontwikkeling gemaakt in het zoeken naar oplossingen. Van: "voor ieder vraagstuk een technische oplossing", naar "elimineren en voor wat over blijft een zo Low Tech mogelijk alternatief vinden".
Wil niet zeggen dat dit primitive oplossingen zijn! Goed voorbeeld hiervan is de batchrocket, een zeer doordacht concept voor efficiënte verbranding die zich p veel vlekken kan meten met de meest ingewikkelde CV-houtvergasser.

Resultaat: je gaat nadenken over de kwetsbaarheid en afhankelijkheid van techniek en de wenselijkheid hiervan.
Tuurlijk maakt iedereen hierin z'n eigen keuzes maar het is wel een manier van denken die je bij veel mensen hier ziet ontwikkelen!

Ben benieuwd wat je naar dit forum trok. Bedankt voor je introductie en veel plezier!
Kom ik boven aan de ladder, staat ie tegen de verkeerde muur... (Naar Covey)
smyers
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 okt 2018, 15:42

Re: Edward

Bericht door smyers »

Welkom ben zelf ook nieuw en het bericht van benthuis zet me eigenlijk meteen aan het denken, dank daarvoor!
Plaats reactie