Wakker geworden?

discussie, maatschappij, economie en ecologie

Moderator: Moderators

pelletpower
Berichten: 3293
Lid geworden op: 12 nov 2011, 13:21

Re: Wakker geworden?

Bericht door pelletpower »

Die messenbalk vond ik ook wel interessant. Het jeukte maar ik denk dat voor mij een klepelmaaier toch beter is. Daar kun je toch wel heel lomp mee tekeer gaan. Messenbalk heeft toch wel problemen met takken denk ik?
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8536
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Wakker geworden?

Bericht door kockie »

benthuis schreef: 01 sep 2022, 21:45 [mompelt iets over gras en voeten]
Misschien eens wassen als er gras tussen je voeten zit :mrgreen:
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
hein uut mooi drente
Berichten: 136
Lid geworden op: 17 jan 2012, 22:27
Locatie: Hartje Drenthe

Re: Wakker geworden?

Bericht door hein uut mooi drente »

pelletpower schreef: 01 sep 2022, 22:28 Die messenbalk vond ik ook wel interessant. Het jeukte maar ik denk dat voor mij een klepelmaaier toch beter is. Daar kun je toch wel heel lomp mee tekeer gaan. Messenbalk heeft toch wel problemen met takken denk ik?
Klepelmaaier versnippert het materiaal en kan dunne takken ook verwerken. Bij ons op het werk soms tot 1,5 meter hoog gras/brandnetels/braam/bereklauw/riet en wat er nog meer voor klepelbak komt, snelheid gaat dan wel drastisch omlaag.
Weidebloters versnipperen gras en kunnen dit verwerken tot ongeveen 10 cm gewaslengte
Kooimaaier versnippert het gras
Cyclomaaiers, schijvenmaaiers en messenbalk zijn om te oogsten.
wie een gat graaft voor een ander is machinist
Krelis
Berichten: 762
Lid geworden op: 03 jul 2011, 16:11
Locatie: kop noordholland

Re: Wakker geworden?

Bericht door Krelis »

kockie schreef: 01 sep 2022, 22:57
benthuis schreef: 01 sep 2022, 21:45 [mompelt iets over gras en voeten]
Misschien eens wassen als er gras tussen je voeten zit :mrgreen:

een sywertje..........beelden letterlijk nemen.
Ingir
Berichten: 1496
Lid geworden op: 13 apr 2014, 20:36

Re: Wakker geworden?

Bericht door Ingir »

In 2019 heb ik hier verwoord dat er "iets" staat te gebeuren. We zijn nu 4 jaar verder en hebben veel meegemaakt. Het "ergste" dat ik heb meegemaakt was dat ik tijdens de feestelijke openingsfestiviteiten van een nieuw dorpshuis als architect aan de voordeur geweigerd werd omdat ik geen experimentele mRNA-therapie wilde nemen. Van de 500 gevaccineerde QR-gasten bleken er achteraf 75 ziek door C19 en is één persoon overleden aan C19. Overigens ben ik wel bij de ceremonie aanwezig geweest omdat ik de andere toegangen tot het gebouw op mijn duimpje ken en zo ongecontroleerd toch de feestelijkheden kon bijwonen. Misschien heb ik als ongevaccineerde wel iedereen besmet! :fff

Inmiddels weten we dat die mRNA-injecties vooral ernstige bijwerkingen en oversterfte hebben veroorzaakt, niet alleen in NL maar wereldwijd.

De strijd is echter nog niet gestreden, de elitaire globalisten zijn bezig met het optuigen van een wereldregering met totale vrijheidsbeperkende controle over burgers: de pandemiewet van de WHO, de digitale identiteit van de EU, de vernietiging van MKB/boeren/vissers en de totalitaire Central Bank Digital Currency... ik ben zooo blij dat ik die gekte ontsnapt ben en nu buiten beste-jongetje-van-de-klas-NL en de EU woon.

Corona was slechts een opmaat, komende jaren wordt het nog veel erger... Mijn vrouw en ik hebben ons plan getrokken toen het nog kon maar voor de meeste burgers zal het een hel worden met 15-minuten-steden, CO2-budget en totale controle door de overheid.
Wij wonen tegenwoordig op Bisento Hill Curaçao waar we met veel plezier een vakantiewoning verhuren. :idea:
Woz
Berichten: 134
Lid geworden op: 17 nov 2019, 12:17

Re: Wakker geworden?

Bericht door Woz »

Dag Ingir, je bent een toffe jongen..

Ik stel voor dat je daar blijft en nooit meer terugkomt. Ook niet in geval van natuurramp, gezondheidsproblemen, sociale onrust,... afgesproken?
JantjeV8
Berichten: 4022
Lid geworden op: 03 feb 2009, 12:50

Re: Wakker geworden?

Bericht door JantjeV8 »

Ingir schreef: 25 feb 2023, 04:01
Inmiddels weten we dat die mRNA-injecties vooral ernstige bijwerkingen en oversterfte hebben veroorzaakt, niet alleen in NL maar wereldwijd.
Waarom praat je vanuit de WE vorm? Ik wist dit niet.
LeaD
Berichten: 1167
Lid geworden op: 23 nov 2017, 17:12
Locatie: East Flanders

Re: Wakker geworden?

Bericht door LeaD »

JantjeV8 schreef: 25 feb 2023, 12:53
Ingir schreef: 25 feb 2023, 04:01
Inmiddels weten we dat die mRNA-injecties vooral ernstige bijwerkingen en oversterfte hebben veroorzaakt, niet alleen in NL maar wereldwijd.
Waarom praat je vanuit de WE vorm? Ik wist dit niet.
Ik ook niet . :lol:
Wat nu gezongen zei de koster, de kerk staat in brand!
LeaD
Berichten: 1167
Lid geworden op: 23 nov 2017, 17:12
Locatie: East Flanders

Re: Wakker geworden?

Bericht door LeaD »

Nu Ingir er heel warmpjes bijzit en hier gratis reclame ten toon spreidt, heeft Ingir een goede reden om het forum van een heuse bijdrage te voorzien .
Wat nu gezongen zei de koster, de kerk staat in brand!
dormos
Berichten: 982
Lid geworden op: 24 apr 2013, 12:10

Re: Wakker geworden?

Bericht door dormos »

[https://www.nrc.nl/nieuws/2023/02/20/ho ... 3Y5eqQoetg][/url]

Complotdenkers blijken dus vooral bang, boos en gefrustreerd te zijn.

"We weten dat complotdenken meer negatieve dan positieve gevolgen heeft voor de samenleving. Het kan de gezondheidszorg ondermijnen, dat hebben we tijdens de pandemie gezien. Complotdenkers stemmen vaker populistisch en stemmen vaker niet. Het hangt dus samen met ondemocratische attitudes en met polarisering en radicalisering. Complotdenken verlaagt ook het draagvlak voor klimaatmaatregelen, want daar hebben complotdenkers ook wilde theorieën over. En samenzweringsdenken maakt dat mensen eerder regels overtreden, bijvoorbeeld belasting ontduiken, omdat ze de overheid als tegenstander zien.”

„Ook daar is veel bewijs voor. En er is een negatief verband tussen complotdenken en analytisch denken. Eigenlijk zijn complotdenkers juist goedgelovig. Het zijn vaak mensen die je van alles op de mouw kunt spelden. Daarom vallen ze ook voor een complottheorie, of voor de retoriek van populistische leiders.”

Maar dit onderzoek zal wel uitgevoerd zijn door als mensen vermomde buitenaards reptielen, betaald door de joodse elite die stiekem de wereld regeert terwijl ze kinderen misbruiken en kinderbloed drinken.

Moderators: waarom is reclame voor een B&B, waar je notabene met het vliegtuig naar toe moet, toegestaan op dit forum?
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8536
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Wakker geworden?

Bericht door kockie »

Dat is een goeie Dormos,

Ik heb Ingir via PB gevraagd de reclame uit z'n onderschrift te verwijderen.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
dormos
Berichten: 982
Lid geworden op: 24 apr 2013, 12:10

Re: Wakker geworden?

Bericht door dormos »

Van de 500 gevaccineerde QR-gasten bleken er achteraf 75 ziek door C19 en is één persoon overleden aan C19. Overigens ben ik wel bij de ceremonie aanwezig geweest omdat ik de andere toegangen tot het gebouw op mijn duimpje ken en zo ongecontroleerd toch de feestelijkheden kon bijwonen. Misschien heb ik als ongevaccineerde wel iedereen besmet! :fff
In een ander post beschreef je dat je vrouw hersenletsel heeft. Op basis van het bovenstaande kan ik alleen maar concluderen dat ze in goed gezelschap is. Wat ben jij een triest figuur!
Ingir
Berichten: 1496
Lid geworden op: 13 apr 2014, 20:36

Re: Wakker geworden?

Bericht door Ingir »

Bedankt voor het medeleven. Mijn vrouw herstelt gelukkig dankzij het rustige leven hier op Curaçao, geen stress meer van haar werk, ze doet nu alleen nog wat bestuurswerk. Ik vermaak me hier ook prima met de verbouwing van onze woning... en onlangs zijn zonnepanelen met accu's geplaatst waardoor ons stroomverbruik ongeveer verdubbeld is maar dan wel zonder energierekening. Dat terzijde...

Vandaag 27 febuari 2023 is een bijzondere dag voor wakkere mensen. In Geneve wordt het voorlopige pandemieverdrag van de WHO ondertekend door de 174 aangesloten lidstaten waaronder uiteraard NL. Het verdrag treedt dan gelijk in werking terwijl er inmiddels 300 amendenmenten zijn ingediend. Niet dat dat iets uitmaakt, met het ondertekenen van het voorlopige verdrag geven alle aangesloten landen hun soevereiniteit definitief uit handen en kan de WHO zelfstandig beslissen of er een pandemie is en vervolgens alle bekende maatregelen verplichten. En dan niet die halfzachte maatregelen (slimme lockdown) maar gewoon keiharde lockdowns met iedereen opgesloten in zijn woning. En uiteraard verplichte vaccinatie want daar zit het verdienmodelletje van de ongekozen WHO die gefinancierd wordt door Bill Gates en Big Pharma.
Wij wonen tegenwoordig op Bisento Hill Curaçao waar we met veel plezier een vakantiewoning verhuren. :idea:
Ingir
Berichten: 1496
Lid geworden op: 13 apr 2014, 20:36

Re: Wakker geworden?

Bericht door Ingir »

LeaD schreef: 25 feb 2023, 13:51 Nu Ingir er heel warmpjes bijzit en hier gratis reclame ten toon spreidt, heeft Ingir een goede reden om het forum van een heuse bijdrage te voorzien .
Dat is een goed idee, 5% van de huuropbrengsten is wel degelijk mogelijk ! Maar helaas heeft de moderator mij verzocht de link naar de airbnb te verwijderen. Uiteraard heb ik daar gehoor aan gegeven en heb de link verwijderd want we willen geen mot met de moterator. :mrgreen:

Daarmee is wellicht onbedoeld ook de dekking voor een substantiële financiële bijdrage aan het forum weggevallen. Wat spijtig... :cry:
Wij wonen tegenwoordig op Bisento Hill Curaçao waar we met veel plezier een vakantiewoning verhuren. :idea:
remco d
Berichten: 397
Lid geworden op: 10 okt 2015, 08:32

Re: Wakker geworden?

Bericht door remco d »

Ingir is jouw account gehackt of zit je aan de drugs? Ik herinner me je als wellicht soms wat extreem in mening maar meestal toch wel behoorlijk redelijk. Laatste dagen lijkt het ineens schoppen en slaan en schreeuwen. Wat schiet je er mee op?

@dormos die opmerking vind ik beneden alle peil, als je dan toch op de man speelt hou het bij de persoon zelf, hij geeft genoeg munitie om te schieten!
Plaats reactie