Social networks

discussie, maatschappij, economie en ecologie

Moderator: Moderators

Isabellaatje
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 mar 2012, 12:23

Re: Social networks

Bericht door Isabellaatje »

Tim schreef:
Isabellaatje schreef:Stiekem vind ik het eigenlijk wel handig dat ik veel gerichte reclame krijg: scheelt mij een hoop zoekwerk, hahaha.
Wat heb je dan zoal nodig, wat die advertenties je bieden?

Tim
Pfoeh, dat kan echt vanalles zijn! Soms komt er opeens iets voorbij waar ik naar op zoek was.. Amazon onthoud bv wat je gekocht hebt, en laat dan ook suggesties zien. Kom je nog eens leuke boeken tegen!
Dutch John
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02 dec 2006, 12:23

Re: Social networks

Bericht door Dutch John »

Hebben ze ook boeken over consuminderen?

Groet,
DJ
He chose to be rich by making his wants few, and supplying them himself. - Ralph Waldo Emerson-
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8537
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Social networks

Bericht door kockie »

Afbeelding
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Gebruikersavatar
nck
Wiki Koning
Berichten: 1743
Lid geworden op: 19 apr 2008, 19:11
Locatie: venebrugge
Contacteer:

Re: Social networks

Bericht door nck »

Geweldig !!
Het laat maar weer eens zien dat een plaatje zoveel meer zegt dan vele woorden.
Heb het ondertussen vakkundig gejat.

(Heeft enkel nog skype voor de communicatie met de rest van het vrouwvolk over verre in gebruik en begeef mij soms in een obscure chatbox)


Jan
Vinden wanneer je stopt met zoeken
grr0x
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 apr 2012, 19:20

Re: Social networks

Bericht door grr0x »

Ik geloof dat het voor bedrijven overschat word, ik gebruik vooral facebook om leuke dingen te delen met vrienden maar gebruik het niet als me dagboek.
Helmich
Berichten: 90
Lid geworden op: 15 apr 2010, 08:53

Re: Social networks

Bericht door Helmich »

mn broertje gebruikt facebook om z'n achterban up-to-date te houden over optredens en nieuwste nummers van zn muziekband. Dat loopt op die manier lekker.
Afgelopen weekend wezen varen om een boot van onze studentenzeilvereniging in zn thuishaven te krijgen. Dan is iemand aan boord met facebook ideaal om de thuisblijvers (die tentamens moeten leren) met foto's up-to-date te houden over de voortgang, planning en opstaplokaties.

Zelf heb ik nog geen meerwaarde gevonden. Kost volgens mij veel tijd om bij te houden, en ik zit al teveel achter de pc.
wiebe
Berichten: 11
Lid geworden op: 29 mar 2012, 22:22

Re: Social networks

Bericht door wiebe »

Mijn mening .
Let op je kids die plempen alles zo op facebook ed .
Bespreek je problemen met ze die je er mee hebt .
Ik post alles onder een alias op het net ,als je vaak zoekt weet je wanneer je op vakantie gaat
Wat je eet welke sport je doet en voor sommige mensen belangrijk wanneer ben je niet thuis .

Een dom voorbeeld kameraad woont in amerika zet een hijve,s op onder een alias
Weten ex vriendinnen hem toch te vinden via 1 kameraad die wel met zijn echte naam hijve,s staat .
Tis meer wat voor gescheiden vrouwen volgens mij .
Ik zit alleen op forums .

Groeten Wiebe.
Plaats reactie