T tape aangeboden

In dit forum kunnen producten worden aangeboden of gevraagd.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
hobbes
Berichten: 50
Lid geworden op: 05 mei 2019, 11:46

T tape aangeboden

Bericht door hobbes »

zeer binnenkort grote hoeveelheid T_tape druppelleiding, stukken van 40 meter gratis af te halen. Mijn werkgever gooit het anders in de grote gele kliko :shock: Deze druppelleiding werkt ook op de waterleidingdruk. zelf heb ik hem op mijn groendak op de garage liggen
maar je mag ook minder afnemen :wink:
Let op alleen de leiding! de aansluitstukken zijn los te koop bij Mertens / wildkamp. mocht dat niet lukken dan kan ik bemiddelen om er een paar van mijn werkgever over te nemen.
Af te halen in de noordoostpolder of op afspraak in Tiel
Geertje
Berichten: 126
Lid geworden op: 07 jan 2017, 13:39
Locatie: De Hoeve
Contacteer:

Re: T tape aangeboden

Bericht door Geertje »

Dag Hobbes, ik ben erg geïnteresseerd. In De Hoeve (niet zo ver van Kuinre) staan mijn geplante boompjes dood te gaan van de droogte. Mijn man en ik hebben dit weekend besloten dat we bevloeiing grootschaliger moeten gaan aanpakken dan met de ene tuinslang waarmee ik nu loop rond te slepen ;-). Kan dit spul aangesloten worden op tyleenslang? Waarom doet je werkgever het weg?
Waar in de NO-polder is het?
Hartelijke groet, Geertje
jwardenier
Berichten: 1500
Lid geworden op: 01 feb 2012, 09:59

Re: T tape aangeboden

Bericht door jwardenier »

Ook hier belangstelling no polder is voor mij ook niet zo ver weg ,ook hier staan de planten te verdrogen .
Ik heb nu water tap punten waar een sproeier op kan ,ik denk aardig minder water te verbruiken met druppelstangen ,lijkt me ook handig bij potplanten en stekgoed .Dus mocht er naar Geertje wat over zijn hoor ik het graag .Groeten John .
Gebruikersavatar
benthuis
Moderator
Berichten: 2187
Lid geworden op: 18 mei 2010, 21:42

Re: T tape aangeboden

Bericht door benthuis »

Anders een forum project van maken? We ontzorgen je werkgever Hobbes en zorgen dat het een goede plek krijgt... (Als er echt veel is)
Kom ik boven aan de ladder, staat ie tegen de verkeerde muur... (Naar Covey)
jwardenier
Berichten: 1500
Lid geworden op: 01 feb 2012, 09:59

Re: T tape aangeboden

Bericht door jwardenier »

Hobbes ,het zou leuk zijn wanneer je iets aanbied en er reacties op krijgt ,jij ook even terug reageerde .
Gebruikersavatar
benthuis
Moderator
Berichten: 2187
Lid geworden op: 18 mei 2010, 21:42

Re: T tape aangeboden

Bericht door benthuis »

jwardenier schreef: 05 jun 2020, 08:16 Hobbes ,het zou leuk zijn wanneer je iets aanbied en er reacties op krijgt ,jij ook even terug reageerde .
Zat hier ook wel een beetje op te wachten....
Kom ik boven aan de ladder, staat ie tegen de verkeerde muur... (Naar Covey)
hobbes
Berichten: 50
Lid geworden op: 05 mei 2019, 11:46

Re: T tape aangeboden

Bericht door hobbes »

sorry dat het even duurde, ik heb een paar zeer drukke en warme weken achter de rug. Ja die T tape heb ik nog en via speciale koppelingen passen die ook op tyleen slangen. Stuur maar even een mailtje naar ; casperenhobbes2cv6@hotmail.com hoeveel meter je wil hebben dan hou ik dat even apart. Ik woon zelf in marknesse
Plaats reactie