40KW houtvergasser te koop

In dit forum kunnen producten worden aangeboden of gevraagd.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Suijkerbuijk
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 apr 2019, 13:05

40KW houtvergasser te koop

Bericht door Suijkerbuijk »

Beste forumleden,

Ik heb enige tijd geleden me ongenoegen uitgesproken over mijn houtvergassings installatie. Nu heb ik nog steeds dezelfde mening en bied dan ook het gehele systeem tegen een gereduceerde prijs te koop aan. Mocht je er interesse in hebben en het over willen nemen hoor ik dit graag. Ik heb geen diepgaand verstand over de installatie maar weet dat die naar behoren kan werken. Het probleem zit denk ik meer in de aansluiting van het geheel.

Tot horens. Ps het systeem is momenteel offline en is niet in werking. Heeft dus maar 1 jaar (1 seizoen) gedraaid.
Albert van WdJ
Berichten: 1534
Lid geworden op: 05 jan 2009, 12:09
Locatie: regio Dordrecht

Re: 40KW houtvergasser te koop

Bericht door Albert van WdJ »

Beste,

Je moet nog even de vraagprijs aangeven en wat je daarvoor allemaal krijgt. Dus waaruit bestaat de hele installatie.

En in welke regio staat de installatie.
Change, before you have to.
Suijkerbuijk
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 apr 2019, 13:05

Re: 40KW houtvergasser te koop

Bericht door Suijkerbuijk »

Installatie staat in Noord-brabant bij Roosendaal in de buurt. Eigenlijk is het helemaal compleet. Blusleiding en retour plus aanvoer mag ook mee mits er geholpen word met het terugleggen van alles want deze liggen 80 diep onder de grond en stenen. installatie was 10500-11000 euro en mag voor 5500 meegenomen worden. direct leverbaar zeg maar
Bossie
Berichten: 142
Lid geworden op: 20 mei 2012, 09:04

Re: 40KW houtvergasser te koop

Bericht door Bossie »

Zit buffervat e.d. er ook bij? Hoe groot is dat?
Zat er geen subsidie op de installatie bij aanschaf?
Suijkerbuijk
Berichten: 9
Lid geworden op: 19 apr 2019, 13:05

Re: 40KW houtvergasser te koop

Bericht door Suijkerbuijk »

Alles zit erbij inclusief buffervat met spiraal erin voor zonnepanelen. 1500 liter buffer
Plaats reactie