Zaagkleding advies gevraagd

verwarming, isolatie, huiselijk energieverbruik

Moderator: Moderators

willem
Berichten: 470
Lid geworden op: 30 mar 2008, 13:25

Re: Zaagkleding advies gevraagd

Bericht door willem »

Dit is de enige die ik met polyester/katoen kan vinden,
andere allemaal 100% polyester.

https://www.marktplaats.nl/a/tuin-en-te ... e-1.html?c
CvP
Berichten: 74
Lid geworden op: 12 dec 2014, 16:15
Locatie: ZO Friesland

Re: Zaagkleding advies gevraagd

Bericht door CvP »

Dit vond ik.
Combi katoen en polyester.
En je kunt passen in de winkel.
https://www.welkoop.nl/winkel/tuin/werk ... 44_1210469
Van gas los!! 10,5 kWp aan zonnepanelen, biologisch verbouwd huis, Wolf zonnecollector met 800 liter buffer en Aquaflam hout-cv kachel (eigen snoeihout), regenwateropvang, eigen bron.
de snor
Berichten: 64
Lid geworden op: 17 feb 2013, 18:23

Re: Zaagkleding advies gevraagd

Bericht door de snor »

zolang als ik zaag (ongeveer 25 jaar) draag ik al een zaagbroek, de eerste was van stierman niks mis mee maar was een jaar of 6 a 7 geleden versleten heb toen een stihll zaagbroek gekocht. tot op dit moment geen klagen over zowel de kwaliteit als het draag comfort is wel een tuinbroek model. als handschoenen draag ik altijd van die zogenaamde leren truckers handschoenen voor mij perfect. zaag toch elke winter tussen de 25 en 40 kuub. groeten de snor
JantjeV8
Berichten: 4034
Lid geworden op: 03 feb 2009, 12:50

Re: Zaagkleding advies gevraagd

Bericht door JantjeV8 »

Wat ik ook niet wil, en dat was bij die werkbroek van de C wel verschrikkelijk hinderlijk: Als je door de knieen gaat, moet je broek gewoon mee buigen zeg maar. Maar die C broek zit prima rond je middel, maar het kruis van die broek zat op z'n plek dat je elke keer als je door je knieen moet eerst even die broek op moest trekken. Deed je dat niet, dan trok je of de broek steeds ven je reet af, of de broek scheurt op een gegeven moment gewoon uit. Waardeloos.
JantjeV8
Berichten: 4034
Lid geworden op: 03 feb 2009, 12:50

Re: Zaagkleding advies gevraagd

Bericht door JantjeV8 »

Ik heb een partij Stihl kleding aangeschaft.
Toch echt wel mooi spul, zelfs de basis producten zijn toch wel anders en ik denk fijner/beter dan de producten van de C winkel. De materialen is gewoon meer en beter over nagedacht. Soepeler, meer pasvorm e.d.

Nu is het geval dat ik een partij gekocht heb, van welke ik 2 broeken over heb omdat die , ehhhh, zeg maar niet groot genoeg zijn... :fff

Een gewone broek, type Economy Plus, maat 52.
Een gewone broek, Dynamic, maat 50.
Voor beiden heb ik een set bretels er bij.

Beiden zaag beschermingsklasse 1. (20m¹/sec).

Ik bied die ter verkoop aan. Ik maak er geen winst op. Het spul is splinternieuw, in de originele verpakking, boekjes er bij, reparatie lapjes er bij, en bretels er bij. Kortom, compleet en direct bruikbaar.
Plaats reactie