Superstom - (Ewout) Even voorstellen

Dit forumonderdeel is bedoeld om je voor te stellen aan andere forumdeelnemers

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Superstom
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 apr 2012, 17:43

Superstom - (Ewout) Even voorstellen

Bericht door Superstom »

Net een acoount aangemaakt, dus zal ik mij even voorstellen.

Ik ben Ewout de Boer, 37 jaar. Woon in Ursem een klein dorpje in de driehoek: Heerhugowaard, Alkmaar en Hoorn. Ik ben software ontwikkelaar bij een van de weinige staal bedrijven in ons land (kop maar in).

Bij toeval ben ik op het forum terecht gekomen, omdat ik wat aan het zoeken was over hout vergassers. De informatie vond ik erg interessant en ben verder gaan lezen. Vooral de thread van Kockie en Michel bevatten erg veel nuttige informatie. Zo ben ik zo’n maand of drie aan het meelezen. Ik heb niet echt een specifieke vraag of informatie nodig, voor een eigen project, maar wil af en toe wel wat kwijt in bestaande threads, dus daarom maar eens een account aangemaakt.

In de toekomst denk ik wel wat hulp te kunnen gebruiken in verband met de bouw van een nieuw huis. Mijn vriendin en ik zijn ons aan het oriënteren om te gaan bouwen op de grond van mijn schoonouders. Mijn schoonouders hebben een redelijk stuk grond met hierop een oud huis. Het onderhoud van de tuin wordt wat zwaar voor ze, maar ze willen graag op dezelfde stek blijven wonen. Daarom is het plan opgevat om samen een nieuw huis neer te zetten. Hierin willen we een houtkachel plaatsen en gelijk de voorbereidingen treffen voor een toekomstige vergasser. Zodra dit plan meer gestalte krijgt kom ik hier wel op terug.

Heb je een vraag of wil je wat weten? Shoot!
Ewout
Laatst gewijzigd door Chicken Power op 24 nov 2012, 02:37, 3 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titelfix, Cp mm
wouter a
Berichten: 255
Lid geworden op: 11 nov 2009, 15:46
Locatie: Zwaag

Re: Even voorstellen

Bericht door wouter a »

@ewout,

Welkom op ons mooie forum, je woont bij mij om de hoek..... (zwaag)

Veel leesplezier en alvast bedankt voor nuttige inbreng.


Met vriendelijke groet
Wouter A
Als uitvinders iets uitvinden om uitvindingen uit te vinden vinden ze de uitvinding der uitvindingen uit.
Plaats reactie