mededelingen mbt het forum

Hierin worden mededelingen gedaan betreffende dit forum. Discussies over andere onderwerpen svp in de betreffende categorie.

Moderator: Moderators

Dirk Bauwens
Berichten: 1301
Lid geworden op: 28 jan 2006, 23:52
Locatie: Sint-Niklaas, België

Bericht door Dirk Bauwens »

kees schreef: heel gemeen: kennis moet je niet uit handen geven, daar kun je geld voor vragen :idea:
De 12 Ambachten laten zich, inderdaad, duur betalen voor een beetje alternatieve kennis, die tot overmaat van ramp, vaak achterhaald is.

Dirk
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8536
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Bericht door kockie »

Dirk, heb je dan een idee hoe het anders zou moeten en of kunnen?

Heeft iemand goede leerzame informatie of artikelen die hier gepost kunnen en mogen worden (ook in verband met copyright perikelen), laat het mij dan even weten. Misschien kunnen we dan ook wel een portal beginnen waar de informatie op geplaatst en gedownload kan worden.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Dirk Bauwens
Berichten: 1301
Lid geworden op: 28 jan 2006, 23:52
Locatie: Sint-Niklaas, België

Bericht door Dirk Bauwens »

Ik geloof dat momenteel een gezond forum behouden de prioriteit moet hebben.

Met nu reeds m??r dingen erbij, belanden we, denk ik, snel in een onoverzichtelijk en mistig moeras waarin we misschien zelf de weg kwijtraken.

Via dit forum kunnen we elkaar en anderen al heel goed op weg helpen.

Op een gezond forum worden veel mensen duidelijk gestimuleerd om meer te bedenken of te doen. En van het ??n komt dan het ander.

Dirk
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8536
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Bericht door kockie »

Het logo is wederom veranderd... Nu even een neutrale titel genomen.

Heb je meer inspiratie dan ik? Ga je gang en maak een nieuw logo.

Afmetingen B x H: 252 X 127 pixels

Je kunt m mailen naar het adres in mijn profiel.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8536
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Bericht door kockie »

Dit weekend ga ik het forum verhuizen naar een andere server. Het adres zal dan ook veranderen.

Het adres zal worden: http://www.ecologieforum.eu

Tijdens de verhuizing zal de site worden afgesloten en is het tijdelijk niet mogelijk om het forum te bezoeken. Wanneer het precies gaat gebeuren weet ik nog niet. Ik heb van het weekend dienst en wil de verhuizing in een vrij uurtje uitvoeren. Het meeste werk is al gedaan, alleen de database moet dan worden overgezet.

Ik hoop dat ik de overlast zoveel mogelijk kan beperken.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8536
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Bericht door kockie »

Offtopic reacties zijn verplaatst naar http://ingang.kockie.nl/12ambachten/viewforum.php?f=11
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8536
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Bericht door kockie »

Pfew 8) het forum is over naar een nieuwe server. Viel nog niet helemaal mee. Tijden het kopieren van de database is er een voor de nieuwe server aangepaste tabel zoek geraakt. Na enig handwerk was de zaak weer hersteld. Nu kan m'n ouwe server gerust in elkaar zakken.

Leuk detail: De site wordt nu gehost via een draadloos netwerk. Alle informatie van deze site gaat ook nog een paar kilometer door de lucht.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
mark
Berichten: 517
Lid geworden op: 31 jan 2006, 20:19
Locatie: maartensdijk

Bericht door mark »

Hoi Kockie,

Blij dat je het voor elkaar hebt gekregen :D .Wij zijn afhankelijk van jou.Nu zeker omdat het niet meer goed komt met DTA.Hopelijk komt er nu weer rust op het forum zodat we weer verder gaan waarmee jij begonen bent.Het overzichtelijker ervaringen en vragen uitwisselen.

mark
kees
Berichten: 326
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:53

Bericht door kees »

mark schreef:Hoi Kockie,

Blij dat je het voor elkaar hebt gekregen :D .Wij zijn afhankelijk van jou.Nu zeker omdat het niet meer goed komt met DTA.

mark
Maar het forum van DTA is wel veel sneller geworden :roll:
Waarom komt het niet meer goed met DTA? DTA valt niet om omdat er een forum bij komt. DTA heeft altijd nog een paar duizend donateurs en ze zijn niet afhankelijk van een forum voor het voortbestaan. De HISWA -poepen op het water- is veel belangrijker :oops:
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8536
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Bericht door kockie »

Het is geen kwestie van "niet goed komen met DTA", maar er wordt bedoeld dat DTA te kennen heeft gegeven dat ze dit forum niet willen ondersteunen, maar dat ze op de oude voet verder willen gaan met hun eigen forum. Ze willen jammer genoeg dus niet switchen van forum.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Dirk Bauwens
Berichten: 1301
Lid geworden op: 28 jan 2006, 23:52
Locatie: Sint-Niklaas, België

Bericht door Dirk Bauwens »

kockie schreef:Ze willen jammer genoeg dus niet switchen van forum.
Ik begrijp wat je bedoelt met "jammer genoeg", Kockie. En dat is ook zo.

Maar ik ben ook wel blij en vrij! Want deze hele situatie heeft wel de ware aard van de stichting van de 12 Ambachten aan het licht gebracht.

Met mensen die zich zo gedragen moet men niet willen samenwerken. Daar moet men van weglopen en anderen voor waarschuwen!

Dirk
kees
Berichten: 326
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:53

Bericht door kees »

Dirk Bauwens schreef:
kockie schreef:Ze willen jammer genoeg dus niet switchen van forum.
Ik begrijp wat je bedoelt met "jammer genoeg", Kockie. En dat is ook zo.

Maar ik ben ook wel blij en vrij! Want deze hele situatie heeft wel de ware aard van de stichting van de 12 Ambachten aan het licht gebracht.

Met mensen die zich zo gedragen moet men niet willen samenwerken. Daar moet men van weglopen en anderen voor waarschuwen!

Dirk
ik heb het "oude" DTA forum nog even bekeken en snap niets van de reacties daar. Het is zoals het is en ik probeer er verder ook niet de vinger achter te krijgen. :roll:
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8536
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Bericht door kockie »

Het is een beetje jammer zoals het nu loopt. Een (volgens mij) oud gediende probeert nu al voorzichtig te wijzen op een andere fout in het forum...

http://www.de12ambachten.nl/cgi-bin/de1 ... l?read=639
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8536
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Bericht door kockie »

Het is zover. De 2000 posts zijn gepasseerd :!: Laten we met z'n allen zo door gaan en er een nog informatiever forum van maken.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Plaats reactie