Gast-posts onmogelijk

Hierin worden mededelingen gedaan betreffende dit forum. Discussies over andere onderwerpen svp in de betreffende categorie.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8536
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Gast-posts onmogelijk

Bericht door kockie »

Door de continue stroom spam die dit forum bereikt in de vorm van posts met allerlei (engelse) reclame ben ik genoodzaakt om binnenkort de mogelijkheid om als gast te posten uit te schakelen. Ik hoop dat hiermee een hoop werk (telkens verwijderen van de ongewenste posts) komt te vervallen.
Laatst gewijzigd door kockie op 13 okt 2006, 08:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Dirk Bauwens
Berichten: 1301
Lid geworden op: 28 jan 2006, 23:52
Locatie: Sint-Niklaas, België

Bericht door Dirk Bauwens »

Natuurlijk Kockie!
Vermijdt dit ook de vorm van spam die zich op ??n of andere wijze inschrijft als gebruiker van dit forum?

Groeten,

Dirk
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8536
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Bericht door kockie »

Bij deze is de actie uitgevoerd. Nu nog de "aanmeld"spam zien aan te pakken....
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
brownie
Berichten: 23
Lid geworden op: 03 mar 2006, 15:20
Contacteer:

Bericht door brownie »

kockie schreef:Bij deze is de actie uitgevoerd. Nu nog de "aanmeld"spam zien aan te pakken....
Dat is lastig. Hebben we op het ppo-forum ook veel last van. De laatste dagen zelfs tot 10 spambotjes per dag. Ik hoor het graag (per pb of email) als je deugdelijke oplossing hebt. Het lukt ons maar niet.
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8536
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Bericht door kockie »

brownie schreef:als je deugdelijke oplossing hebt. Het lukt ons maar niet.
Het is een plaag op alle phpbb forums. ppo.nu heeft er last van, net zoals wirelessnederland.nl en nog veel meer fora.... Mark (oprichter van WirelessNederland) heeft een script gemaakt dat automatisch iedere dag aangemaakte en niet geactiveerde accounts automagisch in de prullenbak gooit. Misschien een idee.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
mickenhans
Berichten: 114
Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:58
Locatie: Elburg

Bericht door mickenhans »

Hallo Kockie,
en de andere moderators,
Zonder dat iemand het merkt steken jullie je tijd in het forum.
Complimenten voor jullie ijver!
Hans
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8536
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Bericht door kockie »

Ik heb nu een script gevonden dat me wat werk uit handen neemt. Ik moet nog steeds handmatig werken, maar krijg nu alle aanmeldingen op een rijtje. Verwijderen van gebruikers is nu een kwestie van vinkjes zetten en op "delete" drukken..... Veel handiger dus ;)
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Plaats reactie