Deze site draait alleen op donaties. Voorkom reclame en ga een bedragDaarna bent u weer een jaar van deze vervelende reclame af!

Klik hier voor meer informatie

Ecologieforum

Welkom op het forum over ecologie en energie. U bent hier van harte welkom om vragen te stellen en voor discussie.
Het is momenteel 23 Sep 2017, 11:59

Alle tijden zijn UTC + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
 Titel: Re: Batchrocket.eu: informatie site
BerichtGeplaatst: 09 Sep 2016, 10:18 
Moderator
Gebruikers-avatar

De vertaling van het hoofdstuk "Ontwerpen" in Sloveens is klaar. De Spaanse versie van het hoofdstuk "Toepassingen" is weer met een flinke brok tekst aangevuld. De voortgang is traag maar gestadig zolang ik maar af en toe aan de deur klop of er nog iemand thuis is.

Het totaal aan giften is inmiddels opgelopen tot precies € 70,-.

Profiel  
Reageer met citaat  

Deze site draait alleen op donaties. Voorkom reclame en ga een bedragDaarna bent u weer een jaar van deze vervelende reclame af!

Klik hier voor meer informatie

BerichtGeplaatst: 12 Okt 2016, 17:11 
Moderator
Gebruikers-avatar

Er zit nog steeds voortgang in de vertalingen. In Sloveens is het hoofdstuk "Toepassingen" op twee artikelen na en in het Spaans is hetzelfde hoofdstuk op een artikel na gereed. Helaas krijg ik geen respons meer van de man die de Poolse vertaling zou gaan doen.

Het bezoek aan de site is sinds 24 september flink aan het toenemen. Voor die datum was het gemiddelde over de voorgaande dertig dagen tussen 40 en 50 unieke bezoekers per dag. Dat is de afgelopen paar weken rustig opgelopen naar 61 bezoekers. Het aantal keer dat de site nu gemiddeld per dag wordt bezocht is gestegen naar 194 keer per dag. Het ziet er naar uit dat het de moeite waard was om zoveel werk in deze site te steken.

En het totaal aan giften is sinds gisteren op € 120,- gekomen.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: 07 Nov 2016, 23:05 
Moderator
Gebruikers-avatar

De Spaanse vertaling is gereed, joepie! De Sloveense vertaler moet nog een artikel vertalen en dan is-tie op de tekst van de donatie pagina klaar. Donaties zijn er fors op vooruit gegaan, totaal is nu op € 170,-.

De site wordt steeds drukker bezocht, gemiddeld over de afgelopen 30 dagen 81 nieuwe bezoekers per dag. Het aantal keren dat de site bekeken wordt is 250 keer per dag. Totalen: effe kijke... 31.800 keer bekeken door 10.136 unieke bezoekers sinds 17 april 2016.

De sneeuwbal rolt de helling af en wordt groter.

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: 09 Jan 2017, 13:34 
Moderator
Gebruikers-avatar

Het is 2 maanden geleden dat ik een update van de ontwikkelingen heb gepost. Dat is een beetje weinig, er is in de tussentijd veel gebeurd.
De Sloveense vertaling is gereed, er is een andere vrijwilliger op komen dagen voor de Poolse vertaling. Die inmiddels vrijwel gereed is, er is nog een hoofdstuk die nog weer door een ander gecorrigeerd zou worden. Nu nog een andere grote taal zoals Russisch of Chinees, dat zet zoden aan de dijk.

Overigens kan het nog wel even duren want er is naast de eigen moedertaal niet alleen grondige kennis van Engels nodig maar ook affiniteit met het onderwerp. Ik heb voorzichtig twee Russen benaderd die het zouden kunnen maar er geen tijd of zin in hebben. We wachten maar weer af hoe het verder gaat.

De staat van de donaties is nu op € 198,28. Het is waarschijnlijk een verkleurd beeld omdat de donatie pagina een tijd niet werkte. De Poolse vertaler maakte mij er op attent dat het niet ging en het is nu gerepareerd. De eerste dit jaar is vandaag binnengekomen van een Italiaan, vandaar dat ik het nu vermeld.

Bezoek van de site lag op 21 en 22 december plat, ik heb begrepen dat de registrar van mening was dat er niet betaald was. (De partij die bij het oproepen van batchrocket.eu verwijst naar de goede nameservers.) Toen dat was opgelost (bedankt Kockie!) ging alles weer wat bergopwaarts, de site is op dit moment 53.719 keer bezocht door 17.368 unieke bezoekers sinds 17 april 2016. Het gemiddelde over de afgelopen 30 dagen is ondanks de dip van december 108 nieuwe bezoekers en 343 keer bekeken per dag. Cijfers waar ik een half jaar geleden niet eens over na durfde te denken, ik was al blij met 400 bezoeken in de eerste 6 weken...

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: 09 Jan 2017, 16:56 
Site Admin
Gebruikers-avatar

Maar goed dan dat we die site in het leven hebben geroepen. Mooi ook dat het meertalige zo goed gebruikt wordt. Alle moeite wordt beloond door veel bezoekers!

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: 30 Mei 2017, 17:25 
Moderator
Gebruikers-avatar

Er zit plotseling weer meer beweging in de vertalingen. Een lid van Donkey's forum heeft bijna twee maanden geleden aangeboden een Italiaanse vertaling te produceren. Vandaag is "out of the blue" de introductie plus twee hoofdstukken binnen gekomen, ik kan weer aan de bak!

Profiel  
Reageer met citaat  
BerichtGeplaatst: 30 Mei 2017, 17:46 
Site Admin
Gebruikers-avatar

Ah, kijk, je hebt de eerste 2 stukken al weer op de site staan!

Profiel  
Reageer met citaat  
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Reageren op dit onderwerp  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Alle tijden zijn UTC + 1 uur