tip/mogelijkheid?

Hierin worden mededelingen gedaan betreffende dit forum. Discussies over andere onderwerpen svp in de betreffende categorie.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
kees
Berichten: 326
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:53

tip/mogelijkheid?

Bericht door kees »

Is het mogelijk om bij inloggen meteen te zien welke postings er zijn geweest sinds laatste bezoek?
Bert
Berichten: 133
Lid geworden op: 06 feb 2006, 21:43

Bericht door Bert »

Ja hoor, zo kwam ik net op het forum en zag in de forum-index dat er een nieuw bericht was in "forum mededelingen", door het feit dat het symbooltje links ervan oranje gekleurd is.
Dus heb ik op "forum mededelingen" geklikt en daar stond weer ??n lijntje met oranje symbooltje. Zo vond ik jouw bericht.

Bert

PS En vanzodra je een bericht gelezen hebt wordt het symbooltje weer blank
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8536
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Bericht door kockie »

Het kan zelfs nog veel gemakkelijker....

In het startscherm van het forum vindt je rechts een stukje tekst Berichten sinds laatste bezoek.

Als je daarop klikt wordt de volgende link aangesproken: http://ingang.kockie.nl/12ambachten/sea ... d=newposts

Je kunt deze laatste ook in je favorieten zetten, dan zie je altijd direct of er nog nieuwe berichten zijn sinds je laatste bezoek aan het forum.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
kees
Berichten: 326
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:53

Bericht door kees »

kockie schreef:Het kan zelfs nog veel gemakkelijker....

ja, dom dom dom.
Dit was dus een van die dingen die ik miste bij DAT forum.
Nu nog even kijken of een ingezonden bericht door de OP te corrigeren is (op schrijffouten bv.).

Een moderator wijzigde dit bericht:
Ja, dat is te corrigeren en dat heb ik ook gedaan met de quote hierboven. Maar het corrigeren kun je ook zelf door rechtsboven in je bericht op Afbeelding te klikken :idea: :!: [/modedit door Kockie]
Plaats reactie