puppy

land- en tuinbouw, voeding

Moderator: Moderators

Geertje
Berichten: 126
Lid geworden op: 07 jan 2017, 13:39
Locatie: De Hoeve
Contacteer:

Re: puppy

Bericht door Geertje »

Ik heb geïnteresseerd meegelezen: over twee weken krijgen wij ook een puppy. Het is voor mij voor het eerst dat ik een hond heb dus goed om jullie ervaringen te horen!

@John: sterkte met het verlies. En mag ik tzt een keer langskomen met onze pup? Kunnen ze samen spelen en kan die van ons ook andere dieren leren kennen. Die van jou kan dan mooi laten zien wat het allemaal zijn. (Overigens komt die van ons uit een gezin waar ze ook landgeiten en paarden hebben, dus helemaal onbekend met vee is ze niet)
jwardenier
Berichten: 1500
Lid geworden op: 01 feb 2012, 09:59

Re: puppy

Bericht door jwardenier »

Geerje ,ik hou het hondje nog even weg bij de grote dieren ,paardenhoef is net zo groot als hem ,en de varkens zijn ook niet echt zacht aardig .Het kalfje slikt hem en ook de lammeren vinden hem wel interessant ,ganzen blazen en de kippen vinden het ook maar niets .
Als dit je eerste hond is kun je het best een puppy cursus met hem doorlopen ,vervolg cursus is daarna vaak ook goed .
Wij hebben eens een megelse herder gehad ,en van die cursussen hebben we veel plezier gehad ,wel uitkijken welke richting ze opgaan ,de Megelaar was een wapen .
Geertje
Berichten: 126
Lid geworden op: 07 jan 2017, 13:39
Locatie: De Hoeve
Contacteer:

Re: puppy

Bericht door Geertje »

Hoi John, ik zie je bericht nu pas. Klopt, momenteel blijft ze buiten het erf aan de lijn. De kippen vindt ze spannend en langs een koe die aan de andere kant van het prikkeldraad staat te kijken lopen, nog véél spannender ;-)
Met de katten kan ze al lekker spelen.
Plaats reactie