Wat is jouw mening over de elektrische auto?

vervoer (elektrische auto's, ligfietsen e.d.) en techniek

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Lowie87
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 nov 2009, 12:17

Wat is jouw mening over de elektrische auto?

Bericht door Lowie87 »

Beste,

U heeft wellicht al gehoord van elektrisch vervoer. Ongetwijfeld heeft u hier een mening over en daarin zijn wij geïnteresseerd.

Wij, Masterstudenten Productontwikkeling aan de Artesis Hogeschool Antwerpen, voeren een onderzoek naar elektronisch transport. Aan de hand van een korte vragenlijst zouden we u enkele vragen willen stellen i.v.m. uw persoonlijke visie en wensen over de elektrische auto.
Deze korte enquête kan worden ingevuld op: http://enquete.ontwerpwetenschappen.be/ ... 8m75I885MG
en zal slechts een tiental minuten in beslag nemen.
Wil u a.u.b. deze vragenlijst binnen de 10 dagen invullen? Wij hebben uw hulp hard nodig en bovendien maakt u kans op een weekendje uit!
Dit onderzoek werkt volgens de ‘sneeuwbalmethode’, dit betekent dat het van groot belang is dat u dit bericht doorstuurt naar al uw kennissen, familie en vrienden. Vergeet dit niet!
Indien u deze email voor de 2de keer ontvangt gelieve dan dit bericht te negeren.

Alvast bedankt en veel succes!

Lien Debrouwere, Evelien Matthys, Levi Meert, Yannick Roobroeck

1ste Master Productontwikkeling
Artesis Hogeschool Antwerpen
Albert van WdJ
Berichten: 1534
Lid geworden op: 05 jan 2009, 12:09
Locatie: regio Dordrecht

Re: Wat is jouw mening over de elektrische auto?

Bericht door Albert van WdJ »

Lowie87 schreef:Wij, Masterstudenten Productontwikkeling aan de Artesis Hogeschool Antwerpen, voeren een onderzoek naar elektronisch transport.
Ik neem aan dat jullie elektrisch transport bedoelen?
Change, before you have to.
Jan Zonnebrand
Berichten: 142
Lid geworden op: 17 aug 2006, 11:44

Re: Wat is jouw mening over de elektrische auto?

Bericht door Jan Zonnebrand »

Albert van WdJ schreef:
Lowie87 schreef:Wij, Masterstudenten Productontwikkeling aan de Artesis Hogeschool Antwerpen, voeren een onderzoek naar elektronisch transport.
Ik neem aan dat jullie elektrisch transport bedoelen?
Er volgt geen antwoord. Ik heb dit verzoek voor een enquete ook elders gezien. Men probeert de elektrische auto te promoten. Kennelijk heersen er in Belgie geen files. Er is bij lange na niet voldoende lithium op de wereld om de klassieke auto te vervangen door de elektrische variant.

http://www.technischweekblad.nl/onvoldo ... 8832.lynkx

Ik pleit daarom maar weer eens voor een indamming van het individuele personen-, en ook vrachtvervoer. Het alternatief, en daar zullen velen niet blij mee zijn, is te vinden op mijn weblog. De URL vind je onderaan dit bericht.

De automobilist, en nu druk ik me nog matig uit, zal zijn egoisme moeten laten varen. Het woonwerkverkeer zal sterk ingedamd moeten worden. Ik heb 43 jaar in de buurt van m'n werk gewoond. Dat kunnen de meesten. Het aantal snelwegen zal kunnen afnemen en dus zal de woonkwaliteit zover toenemen dat wonen in de buurt van je werk aantrekkelijk is.

Noodzaak, want de olieprijs stijgt weer a.g.v. de afnemende produktie en de toenemende vraag. Of is men al een beetje toe aan anarchie?
Plaats reactie