pelletpower schreef:Denk erom dat je geen zout in de kop krijgt. Dat was voor mij, samen met te verwachten twijfelachtige resultaten, de reden niet hieraan te beginnen.
Hier is nog wel wat geborsteld rvs 1mm en 4 of 5mm 316. Dat is alleen geen Friesland. Het ligt er nu 8 jaar, dus de komende 8 jaar zal ik het ook wel niet nodig hebben. Ooit in de buurt van Waalwijk?
Top! Als ik geen RVS meer kan vinden en ik kom eens in de buurt dan hoor je van mij
Ik heb nu 0,5mm RVS gebruikt. Maar de dikte maakt volgens mij voor de opbrengst niets uit.
Zout ga ik niet gebruiken
Ik heb nu kraanwater gebruikt om dat ik even geen gedestilleerd water voorhanden heb. Ga ik morgen halen.
Nadeel van kraanwater is dat het na een paar minuten al bruin gaat worden.
Toevoegingen schijnen de opbrengst te verhogen maar kunnen slecht zijn voor de auto en de RVS platen gaan er uiteindelijk aan
Dus ik wil eigenlijk alleen maar schoon gedestilleerd water gebruiken.
De cel wordt na een kwartiertje wel aardig warm. Dit kun je onder controle houden door de spanning op de cel te verlagen. Gevolg is dan wel minder opbrengst.
Nu heb ik er net even een pompje tussen gezet (ook bewaard van de PC waterkoeling) om het water door de cel te laten circuleren.
Grappig is dat dit de opbrengst niet (visueel) beïnvloed. Op deze manier blijft de cel koeler en kan tevens het water door rijwind gekoeld worden
De volgende link geeft vind ik een duidelijke uitleg over gebruik van Waterstof.
Waterstof genereren kost gewoon energie. Uiteindelijke positieve resultaat komt door dat de brandstof beter verbrand. Omdat Waterstof een snelere verbranding heeft dan diesel en benzine zal de diesel of benzine efficiënter verbranden
https://www.fuelsaver-mpg.com/how-much- ... 898ae72e21
--- 100L Solesta zonneboiler en 120L boiler verwarmt door Hout CV ---
--- Arduino controlled PER EKO Hout CV + 1000L buffer ---
--- Evergreen Solar Zonnepanelen (10x215Wp) AEG Protect PV2000 inverter ---
--- Een niet ecologisch maar wel leuk
project ---