Frituurvet tanken

vervoer (elektrische auto's, ligfietsen e.d.) en techniek

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Steventje50
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 okt 2010, 17:45

Frituurvet tanken

Bericht door Steventje50 »

Nou kijk, we weten allemaal waarschijnlijk wel dat diesel auto's kunnen lopen op oud frituurvet, als je een paar aanpassingen maakt.
Net zit mijn moeder de frituurpan schoon te maken, en het oude frituurvet kan ze nergens kwijt, dus doet ze dat in flessen in de afvalbak.
Dus ging er een lampje branden
Als je nou gewoon naast die containers waar je normaal je lege flessen etc in gooit een tank zet, waar mensen hun oude frituurvet in kunnen doen, die het ook filtert als dat moet> kunnen mensen met een omgebouwde diesel daar tegen betaling tanken.
Ik moest mijn idee kwijt en ik wil graag weten wat jullie er van vinden.
als je er wat mee wilt gaan doen mail me dan op steven.093@live.nl anders geef ik pagga op je hoofd :lol:
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8536
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Frituurvet tanken

Bericht door kockie »

Steventje50 schreef:Nou kijk, we weten allemaal waarschijnlijk wel dat diesel auto's kunnen lopen op oud frituurvet, als je een paar aanpassingen maakt.
Net zit mijn moeder de frituurpan schoon te maken, en het oude frituurvet kan ze nergens kwijt, dus doet ze dat in flessen in de afvalbak.
Dus ging er een lampje branden
Als je nou gewoon naast die containers waar je normaal je lege flessen etc in gooit een tank zet, waar mensen hun oude frituurvet in kunnen doen, die het ook filtert als dat moet> kunnen mensen met een omgebouwde diesel daar tegen betaling tanken.
Ik moest mijn idee kwijt en ik wil graag weten wat jullie er van vinden.
als je er wat mee wilt gaan doen mail me dan op steven.093@live.nl anders geef ik pagga op je hoofd :lol:
Als je eens boodschappen gaat doen, moet je eens kijken wat er voor een containers bij de winkel staan, iemand anders is je al voorgeweest...
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Plaats reactie