bronwaterput gezocht

waterzuivering en waterbesparing, afvalverwerking en dergelijke.

Moderator: Moderators

Lieve
Berichten: 846
Lid geworden op: 09 dec 2013, 22:11
Locatie: Flobecq Henegouwen België

Re: bronwaterput gezocht

Bericht door Lieve »

Saint-André-de-Valborgne, Cévennes. 1975.
Ik was er zelf niet, mijn vriend wel en ik heb hem net nog even enkele details gevraagd.
De man is aangekomen en heeft het horloge uit zijn zak genomen, vasthoudend bij het metalen bandje. Een metalen bandje met veertjes, dat maar aan 1 kant aan het horloge vast zat. Hij is dadelijk begonnen stijl bergopwaarts te gaan, na ongeveer 500m, is hij beginnen knikken en allerhande murmelen, van daaruit ging het in een soort zigzag lijn, regelmatig aarzelend verder gestapt, nog steeds klimmend. Hij is ook enkele malen een paar stappen terug gegaan, na nog ongeveer 500m verder gewandeld te hebben, heeft hij een plaats aangeduid, volgens hem het beste.
Onder het terrein liep een gedeeltelijk ondergrondse rivier, die op 1 plaats op het terrein boven kwam en daar een soort zwembad bassin maakte, voor ze terug ondergronds ging. Hij is dadelijk van de plaats van de rivier weggegaan.
De hele operatie heeft ongeveer een uur geduurd.
martijn1984
Berichten: 231
Lid geworden op: 22 dec 2014, 21:02
Locatie: Veluwe

Re: bronwaterput gezocht

Bericht door martijn1984 »

Feit blijft dat je erin moet geloven maar dat is met alles zo.
Ik liep laatst bij de buren rond met 2 koper draadjes.
Hun huis werd gesloopt en in de tuin moest alles opgezocht worden om te verleggen naar hun tijdelijke caravan.
Gas water stroom en riolering heb ik ermee gevonden.
Dit kan wel degelijk.
Aardstralen is ook zoiets.
Koeien die niet in de stal willen , kinderen die niet kunnen of slecht slapen in hun kamertje , ook daar zijn mensen voor.

Je moet erin geloven.....
Plaats reactie