Guidob - (Guido) goede avond

Dit forumonderdeel is bedoeld om je voor te stellen aan andere forumdeelnemers

Moderator: Moderators

Plaats reactie
guidob
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 okt 2012, 20:40

Guidob - (Guido) goede avond

Bericht door guidob »

Mijn naam is Guido b,ik ben 32 jaartjes jong.
Mijn beroep is binnenvaartschipper.

Ik ben nu ongeveer 10 jaar zelfstandig
heb eerst 2,5 jaar op het schip van mijn ouders gewerkt en ben toen 3 jaar voor een baas gaan werken om echt het vak te leren haha
Ben nu al 10 jaar zelfstandig,heb 10 jaar geleden een vliegas tanker gekoocht en jaren lang gevaren van de duitse kolen centrales het afval ontzorgt en de verbrande steenkool als vliegas vervoert naar de nedelandse bouwbedrijven en cement fabrieken.

Nu heb ik begin van het jaar mijn oude schip verkocht en een ander terug gekocht en een hele nieuwe weg ingeslagen,
ik vervoer nu eetbare olieen en dierlijke vetten en plantaardige olien we zien hier toch meer toekomst in.
Mijn hobby's zijn filosoferen over de toekomst , karper vissen ,oude oltime brommers rijden en opknappen , aan schietsport maar meestal ben ik toch aan boord van mijn schip

de weekenden probeer ik toch naar vrouw en na februari ook mijn kind te gaan.


ik ben op dit forum puur uit interesse en hoop wat vragen beantwoord te krijgen en leuke gesprekken te voeren mijn nedelands is zeer slecht dus exuseer me voor de taal fouten .
Laatst gewijzigd door Chicken Power op 24 nov 2012, 02:53, 3 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titelfix Cp mm
account verwijderd
Berichten: 2127
Lid geworden op: 05 okt 2009, 23:49
Locatie: verwijderd

Re: goede avond

Bericht door account verwijderd »

@Guido,

Welkom op het forum.
Van mij hoef je je niet voor te stellen in een apart topic, althans ik ben geen moderator.

Je hebt het een en ander gezegd over je werk en je hoopt wat vragen beantwoord te krijgen.
Ik vraag mij dan gelijk af, wat zijn jouw vragen?

Wat je vervoert op je schip is de vraag van de markt. (termijnmarkt 4-5 jaar)
Verwijderd
deleted
Berichten: 4857
Lid geworden op: 17 jun 2010, 11:29

Re: goede avond

Bericht door deleted »

Guido,

Kan Michel bijtreden: Welkom!

Je achtergrond verklaart ook waarom je zilver verkiest boven grond ! :D

En over de taalvouten moet je je niet teveel zorgen maken.
Ik zet er soms er ook wel eens eentje tussen om de puristen te plezieren. Zo heeft iedereen er wat aan ! :mrgreen:

G
Jan.
Berichten: 676
Lid geworden op: 04 jul 2012, 11:03

Re: goede avond

Bericht door Jan. »

Even tussendoor, staat de tijd goed ingesteld?
Zij die achter mijn rug om spreken, staan op de juiste plek om mijn kont te kussen.
Gebruikersavatar
Pietje
Moderator
Berichten: 3510
Lid geworden op: 04 jun 2012, 22:39
Locatie: Wijbosch
Contacteer:

Re: goede avond

Bericht door Pietje »

Zomertijd staat nog aan :wink:
-- We hebben de aarde niet geërfd van onze voorgangers, maar te leen van onze nakomelingen --
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8537
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: goede avond

Bericht door kockie »

Kun je in je eigen profiel uitzetten. De vaste foruminstellingen zijn al aangepast.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Plaats reactie