Animo peiling rocket bouwdag/weekend

verwarming, isolatie, huiselijk energieverbruik

Moderator: Moderators

Ruuben
Berichten: 1796
Lid geworden op: 14 okt 2012, 18:42

Re: Animo peiling rocket bouwdag/weekend

Bericht door Ruuben »

520 all Inn hè voor 5 dagen
JantjeV8
Berichten: 4014
Lid geworden op: 03 feb 2009, 12:50

Re: Animo peiling rocket bouwdag/weekend

Bericht door JantjeV8 »

Ja, per persoon voor een kampeerplaats waar je nog moet werken ook, en af en toe wat vleesloos spul voor geschoteld krijgt. Da's gewoon veel geld.
dormos
Berichten: 979
Lid geworden op: 24 apr 2013, 12:10

Re: Animo peiling rocket bouwdag/weekend

Bericht door dormos »

Op een gewone camping leer je niets, elke cusrus kost toch geld?
Neem aan dat degenen die de cursus geven niet van de wind kunnen leven?

Groet,

Hans
remco d
Berichten: 397
Lid geworden op: 10 okt 2015, 08:32

Re: Animo peiling rocket bouwdag/weekend

Bericht door remco d »

JantjeV8 schreef: 23 aug 2019, 07:26 Ja, per persoon voor een kampeerplaats waar je nog moet werken ook, en af en toe wat vleesloos spul voor geschoteld krijgt. Da's gewoon veel geld.
Wanneer denk je dat zo'n oven sneller klaar is, met of zonder cursisten? Je levert hun geen tijd op, je kost tijd. En gaat met ervaring maar huis. Als ik zelf zo'n ding zou willen maken zou ik zo'n cursus rustig overwegen voor die prijs.
Ruuben
Berichten: 1796
Lid geworden op: 14 okt 2012, 18:42

Re: Animo peiling rocket bouwdag/weekend

Bericht door Ruuben »

Zo'n ding bouwen lijkt mij op de cursus een geweldige ervaring.
John Tilleman
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 sep 2019, 20:17

Re: Animo peiling rocket bouwdag/weekend

Bericht door John Tilleman »

Beste ,, zeker interesse ben voornemens een rocket mass heater te gaan bouwen in de toekomst , of iets dergelijks , mee bouwen kan zeker . Mvg John tilleman
Boshuis
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 aug 2019, 22:05

Re: Animo peiling rocket bouwdag/weekend

Bericht door Boshuis »

Grote interresse in bouwdag kachel Heb zelf plannen om binnenkort zelf een te maken.
8 jaar geleden al eens een gebouwd samen met mijn zoon.
Bert.
Gebruikersavatar
12much
Berichten: 580
Lid geworden op: 03 okt 2009, 23:08
Locatie: Tienhoven Ut

Re: Animo peiling rocket bouwdag/weekend

Bericht door 12much »

JantjeV8 schreef: 23 aug 2019, 07:26 Ja, per persoon voor een kampeerplaats waar je nog moet werken ook, en af en toe wat vleesloos spul voor geschoteld krijgt. Da's gewoon veel geld.
Weet je, het leuke van het desbetreffende aanbod is dus dat het je alleen die aanbetaalde €260 hoeft te kosten. En als je zelf hard hebt meegewerkt hoef je je daar dus ook niet schuldig over te voelen. Mijn ervaring is bij zulke events , dat als ik zelf heel veel waarde toevoegde met mijn kennis of inzet, materialen en/of gereedschappen, ik achteraf nog geld toe kreeg of mijn eigen inleg terug kreeg. In ieder geval gebeurd dat ook altijd als ik samen met 60 anderen met Pasen het hele weekend in het prehistorisch nagebouwde "dorpje" Haps (tussen de Julianatoren en de Apenheul in Apeldoorn) zit en ieder jaar weer andere workshops geef of op events waar we in het verleden iemand hielpen met het bouwen van hun strobalen huizen. dan was zeer zeker kost en inwoning inbegrepen. Het andere niet te onderschatten voordeel is het uitbreiden van je waardevolle netwerk van kennis en potentiele hulp voor als je zelf aan de gang gaat.
Never burn faster than your Wocket.
Plaats reactie