Gezocht NunnaUuni installateur.

verwarming, isolatie, huiselijk energieverbruik

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Andijkertje
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 nov 2011, 17:33

Gezocht NunnaUuni installateur.

Bericht door Andijkertje »

Hallo,

wij zijn zo brutaal geweest om zelf een NunnaUuni speksteenkachel te kopen in Finland en zijn daar erg blij mee.
Alleen zijn we een beetje geschrokken van de klus om deze zelf in elkaar te zetten.
Dus bij deze de vraag; is er hier iemand die ons kan helpen om die mooie kachel tot ontbranden te krijgen...?
Of weet je iemand die ons kan helpen?

Alvast bedankt voor je reactie.

Groeten Frank.
willem
Berichten: 470
Lid geworden op: 30 mar 2008, 13:25

Re: Gezocht NunnaUuni installateur.

Bericht door willem »

Ik weet er wel een paar die dat kunnen, heb even geduld, moet hun adressen /gegevens zoeken, je hoor nog.
willem
Berichten: 470
Lid geworden op: 30 mar 2008, 13:25

Re: Gezocht NunnaUuni installateur.

Bericht door willem »

Heb ik het goed als je uit Andijk kom, en is het nog van toepassing of ben je al voorzien.
Andijkertje
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 nov 2011, 17:33

Re: Gezocht NunnaUuni installateur.

Bericht door Andijkertje »

Hallo Willem,

Wat fijn dat je met ons mee wilt denken.
We komen inderdaad uit Andijk en zijn nog steeds op zoek.
We horen t graag van je.

Gr. Frank
willem
Berichten: 470
Lid geworden op: 30 mar 2008, 13:25

Re: Gezocht NunnaUuni installateur.

Bericht door willem »

Frank,

Ik heb wat huiswerk gedaan maar niet voor de volle 100% geslaagd.

Vlak bij jou, in Broekerhaven woond of woonde ene Gerard die tot +/- 9-jaar geleden bij de voormalige N.U. importeur in Lelystad werkte en later voorz'n eigen aan de gang ging.
Achternaam en adres is me niet meer bekend, maar als jij daar toevallig kennissen heb wonen kom je misschien wat meer aan de weet.
Dan hebben we Fred, Fred werkte ook bij de N.U. importeur in Lelystad en heeft heel veel N.U.'s opgebouwd, heeft in Finland bij N.U. de studie/cursus gevolgd om de kachels te kunnen bouwen en is ook bij mij met een collega bijna twee dagen aan het bouwen geweest. Die Gerard kwam ook twee keer langs maar weet niet precies zijn fuctie.
+/- 9-jaar geleden zijn Gerard en Fred samen een bedrijfje begonnen wat uiteen spatte.
Fred is verder voor z'n eigen aan de gang gebleven en heeft nog steeds een eigen bedrijf in wat alles met kachels en daar om heen te maken heeft etc.
Heb 'm van de winter toevallig na 10-jaar nog gesproken, ik raad je hem aan.
http://www.schoorsteenveegbedrijflelystad.nl/

Ik ben ook bij Krul-Alltech in Opmeer langs geweest die sinds kort N.U. dealer is, jouw probleem verteld, was eerst niet zo'n voorstander (begrijpelijk) maar draaide later bij
en tegen het uurloon wil hij jou uit de brand helpen. Ik wist niet jouw model waar ie naar vroeg en garantie kan hij jou niet geven op het materiaal. Je kan contact met hem opnemen zei hij.
http://www.krulalltech.nl/krul-alltech- ... -cvkachels,-

succes, en laat wat wat horen of het gelukt is.
Andijkertje
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 nov 2011, 17:33

Re: Gezocht NunnaUuni installateur.

Bericht door Andijkertje »

Hallo Willem,

Bedankt voor je zoekwerk,
ik heb inmiddels contact gehad met Fred en hij gaat me helpen.

Groeten Frank
willem
Berichten: 470
Lid geworden op: 30 mar 2008, 13:25

Re: Gezocht NunnaUuni installateur.

Bericht door willem »

Dat is mooi Frank, doe 'm de groeten maar, van de man die vlak bij zee woont, heb 'm van de winter gesproken in Lelystad waar een open dag was van z'n voormalige werkgever.
gdelea
Berichten: 201
Lid geworden op: 09 dec 2009, 18:00
Locatie: wommels

Re: Gezocht NunnaUuni installateur.

Bericht door gdelea »

kijk ook even naar de garantie bepalingen[ voorheen was zo bij[ tilikuwi] dat je min 5 maal met iemand van het bedrijf zelf een kachel in elkaar moest zetten voordat je er zelf een mocht bouwen.
willem
Berichten: 470
Lid geworden op: 30 mar 2008, 13:25

Re: Gezocht NunnaUuni installateur.

Bericht door willem »

En, ..... alles in de brand en warmte.
Plaats reactie