petitie behoud natuurgeneesmiddelen

discussie, maatschappij, economie en ecologie

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Freutel
Berichten: 50
Lid geworden op: 26 apr 2011, 17:17
Locatie: Schalbruch (D)

petitie behoud natuurgeneesmiddelen

Bericht door Freutel »

Allen,
ik kreeg onderstaande bericht doorgestuurd van ons consultatieburo om te bekijken, een mening te vormen en, als daar aanleiding toe is, de petitie te tekenen. Ik vind het een onderwerp dat hier wel een plaatsje verdiend, al is het alleen maar ter ondersteuning van bewustwording.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Beste vrienden, bekenden en collega’s

Met grote zorg heb ik geluisterd naar het onderstaande filmpje dat een Duits initiatief is en ons Europeanen allen aangaat. De lobby van de farmaceutische industrie wordt steeds groter en hun angst voor natuurlijke geneeswijze blijkbaar ook. Daarom wil men in de komende jaren een verbod gaan instellen op alle natuurlijke grondstoffen die zo hard nodig zijn om bijvoorbeeld homeopathische middelen te ontwikkelen en produceren.

Met andere woorden, men wil het verbieden om natuurlijke vitaminen, mineralen, sporenelementen, essentiële vet-aminozuren etc te mogen verkopen. En dus alleen nog afhankelijk te zijn van synthetische vitaminen mineralen en voedingsupplementen etc.

Als jij je daarom net als ik zorgen maakt en iets wil veranderen aan deze buiten proportionele verrijking van de Pharma industrie en daarnaast wil meewerken aan het feit dat alternatieve geneeswijze een keuze blijven voor iedereen……. Kijk dan onderstaand filmpje en teken de petitie.

Samen kunnen we een het recht op gezondheid behouden! Er zullen 1 miljoen stemmen nodig zijn om deze plannen van de Europese commissie te kunnen doorkruisen. De tijd dringt.

http://www.fid-gesundheitswissen.de/spe ... eu=GNL5434

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Met dank voor jullie aandacht,
Groet, Freutel
Plaats reactie