Top Gear Spanje.

discussie, maatschappij, economie en ecologie

Moderator: Moderators

Sandman79
Berichten: 1043
Lid geworden op: 15 dec 2011, 11:48

Top Gear Spanje.

Bericht door Sandman79 »

Ik wil nog wel eens graag het humorprogramma vermomd als autoprogramma 'Top gear' bekijken op BBC. Los van het feit dat ik van techniek houd, en aarmee gepaard ook vele exclusieve auto's in die optiek kan smaken is het een van de weinige programma's in prime time waar de presentatoren hun ongezouten mening etc vertellen. Soit ff terzake.

In de laatste uitzending ging de grote test 'supercars' on a budget' door in Spanje. Zelfs de drie losbollen van presentatoren waren geschokt door de crash van de economie die ze er zagen. hele woonwijken ter grote van een stad die leegstonden, een internationale luchthaven, die 5 jaar geleden werd geopend, en verleden jaar al moest sluiten en volledig leeg stond, ... autsotrades die leeg waren, en perfecte wegen die naar nergens leiden. Waarschijnlijk een klein beetje overdreven in beeld gebracht, maar de beelden geven toch een schokkende werkelijkheid weer over zaken die fout zijn gegaan en fout gaan in onze maatschappij.

Ik heb jaren als koerier door europa gezworven, ook in de armere gebieden, maar zulke spooksteden en complexen ben ik eigenlijk nooit tegengekomen.. ja een paar oude als ruine, geen nieuwbouw..
Plaats reactie