Te koop dc-fans 12 volt.

In dit forum kunnen producten worden aangeboden of gevraagd.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pieke
Berichten: 769
Lid geworden op: 15 nov 2012, 18:10
Locatie: zuidelijke appendix

Te koop dc-fans 12 volt.

Bericht door Pieke »

Bij mijn oud ijzerboer ligt een bak met dc-ventilators,honderden, alle denkbare maten.De 3 getoonde fans vragen 7 Watt/h en pas ik toe boven de kachel om de warmte beter en sneller in de kamer te krijgen.Werkt super en ze maken amper hoorbaar geluid.Mocht je toch vinden dat ze teveel lawaai maken (ivm de waf) dan kan je er wat bijplaatsen en het vermogen een beetje 'dimmen'
IMG_0196.JPG
Ook loopt er op Tweakers een topic over toepassing bij verwarmingsradiatoren en convectorputten http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... 90061/last .De toepassingen zijn eindeloos.Voor de 'vaste'mensen van Eco wil ik wel in die bak duiken voor enkel de kostprijs, t.w. 60 cent de kilo ( dit is dus niet de prijs die u en ik krijgen als we oud ijzer inleveren, maar de kosten die ik betaal als ik iets 'koop' bij de boer) en de verzendkosten.Ik denk dat ik wel 12 in een brievenbus zending gepropt krijg,dus voor 6 a 7 Euro heb je een leuke deal.Voor dat geld hoef je niet weken te wachten op China.Ik zal controleren of ze het doen, want van de fans die ik getest had deed ruim 40% het niet.

Dus ik wil hier geen handeltje opzetten, de enige die hier aan verdient is mijn boer,maar hij zorgt ook goed voor mij.

Sla uw slag!!

Pieke
De pen is machtiger dan het zwaard.
Eén foto zegt meer dat 1000 woorden.
Lach 'ns naar het vogeltje.
Ruuben
Berichten: 1796
Lid geworden op: 14 okt 2012, 18:42

Re: Te koop dc-fans 12 volt.

Bericht door Ruuben »

Tof van je
Gebruikersavatar
sathopper
Berichten: 214
Lid geworden op: 14 sep 2011, 07:48
Locatie: Friesland
Contacteer:

Re: Te koop dc-fans 12 volt.

Bericht door sathopper »

Tip :!:

Je kunt dit soort Fans ook prima gebruiken om je zonnepanelen omvormer te koelen zodat deze mogelijk wat langer mee gaat.
--- 100L Solesta zonneboiler en 120L boiler verwarmt door Hout CV ---
--- Arduino controlled PER EKO Hout CV + 1000L buffer ---
--- Evergreen Solar Zonnepanelen (10x215Wp) AEG Protect PV2000 inverter ---
--- Een niet ecologisch maar wel leuk project ---
Gebruikersavatar
Pieke
Berichten: 769
Lid geworden op: 15 nov 2012, 18:10
Locatie: zuidelijke appendix

Re: Te koop dc-fans 12 volt.

Bericht door Pieke »

De ijzerboer sorteert ze sinds kort niet meer.Ik kan ze dus helaas niet meer aanbieden.

Gr. Pieke
De pen is machtiger dan het zwaard.
Eén foto zegt meer dat 1000 woorden.
Lach 'ns naar het vogeltje.
Plaats reactie