Inkoopactie in afronding: zonnepanelen

In dit forum kunnen producten worden aangeboden of gevraagd.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 2978
Lid geworden op: 25 feb 2010, 15:11
Locatie: Uruguay

Re: Inkoopactie in afronding: zonnepanelen

Bericht door Tim »

Van't weekeinde plexiglas dakraam vervangen voor een geïsoleerde, mooie gelegenheid wat foto's te maken tbv installatiehulp:
Bijlagen
Tussenklem.jpg
Hoekbeugel.jpg
Beugel boven pan.jpg
Onder pan - beneden.jpg
Onder pan - boven.jpg
x21r
Berichten: 263
Lid geworden op: 27 jun 2011, 12:50

Re: Inkoopactie in afronding: zonnepanelen

Bericht door x21r »

Nice Tim :D
OBL-Rien
Berichten: 1368
Lid geworden op: 10 jan 2012, 17:30
Contacteer:

Re: Inkoopactie in afronding: zonnepanelen

Bericht door OBL-Rien »

kockie schreef:In de tuin dan?
Ik heb al een paar panelen, en ruimte voor meer is er niet.
http://www.overbeterleven.nl
http://www.nonagressieprincipe.nl

“There comes a time when one must take a position that is neither safe, nor politic, nor popular, but he must take it because conscience tells him it is right.” - M.L. King
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8536
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Inkoopactie in afronding: zonnepanelen

Bericht door kockie »


Agentschap NL heeft uw e-mailbericht ontvangen. Dit is een bevestiging van ontvangst, geen persoonlijk bericht.



De komende weken neemt Agentschap NL alle ingediende aanvragen voor de subsidieregeling zonnepanelen in behandeling. De aanvragen die via e-mail en per post zijn ingediend (ca. 7.000) moeten wij handmatig verwerken. Wij zullen u zo snel mogelijk persoonlijk berichten over de status van uw aanvraag. Dit kan echter een aantal weken duren. In het persoonlijke bericht dat u dan ontvangt zal Agentschap NL aangeven hoe het verdere verloop is van uw subsidieaanvraag. Tot het moment waarop u van Agentschap NL dat persoonlijke bericht ontvangt kunnen wij u geen op maat statusinformatie van uw aanvraag geven. Op www.agentschapnl.nl/zonnepanelen kunt u de komende weken het algemene verloop van het beoordelingsproces volgen.



Heeft u uw aanvraag dubbel ingediend (per e-mail, post of op e-Loket)?

Al uw aanvragen worden in behandeling genomen. Agentschap NL controleert op dubbele aanvragen en verwerkt deze tot één aanvraag. U hoeft geen actie te ondernemen. Bij onduidelijkheid zal Agentschap NL contact met u opnemen.



Heeft u fouten gemaakt bij de indiening van uw aanvraag per post of e-mail?

Het kan zijn dat u gemerkt heeft dat u fouten heeft gemaakt met het indienen van uw aanvraag per post of per e-mail. U kunt de correcte gegevens dan alsnog als aanvraag indienen via e-Loket. Als u de subsidieaanvraag via e-Loket heeft ingevoerd, ontvangt u een ontvangstbevestiging van e-Loket. Wilt u deze ontvangstbevestiging aan ons doorsturen naar pvi@agentschapnl.nl? Wij kunnen dan de oorspronkelijke (papieren/e-mail-)aanvraag vervangen door de aanvraag uit e-Loket.



Heeft u nog vragen?

Op www.agentschapnl.nl/zonnepanelen worden de meestgestelde vragen beantwoord, en vindt u het laatste nieuws over de regeling en het algemene verloop van het beoordelingsproces van de aanvragen. U wordt vriendelijk verzocht te wachten op het persoonlijke bericht van Agentschap NL alvorens contact op te nemen over op maat statusinformatie van uw aanvraag.



Agentschap NL
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 2978
Lid geworden op: 25 feb 2010, 15:11
Locatie: Uruguay

Re: Inkoopactie in afronding: zonnepanelen

Bericht door Tim »

Haha,

7000*650 = 4.5miljoen.

Er is dus nog plenty over, leeggraaien die emmer!!!

Hollander sta op en koop PV!

Tim :mrgreen:
ligth011
Berichten: 276
Lid geworden op: 28 aug 2010, 12:35

Re: Inkoopactie in afronding: zonnepanelen

Bericht door ligth011 »

Is er nog een mogelijkheid om mee te doen?
Helmich
Berichten: 90
Lid geworden op: 15 apr 2010, 08:53

Re: Inkoopactie in afronding: zonnepanelen

Bericht door Helmich »

Tim schreef: 7000*650 = 4.5miljoen.
Er is dus nog plenty over, leeggraaien die emmer!!!
Dat zijn alleen de aanvragen via mail/post. Niet die via het eLoket.

Maargoed blijkt dus wel dat het nog niet zo storm loopt. Had ik persoonlijk wel verwacht gezien de vorige subsidie actie...

Ik heb de bevestiging ook. Iemand een idee wat die beoordeling nog inhoud? Oftewel waarop kan het nog afgewezen worden?
holtere
Berichten: 1173
Lid geworden op: 07 mei 2011, 18:23

Re: Inkoopactie in afronding: zonnepanelen

Bericht door holtere »

Begrijp ik het goed dat jullie ontvangstbevestiging hebben van per email ingezonden aanvragen?
Ik heb wel nadrukkelijk om bevestiging gevraagd maar nog niets gehoord van deze sinterklazen :roll:

Anders vul ik alsnog een aanvraag in via de website van Agentschap m.b.v. digid.....

Grz,
Holtere
Eerste wijziging:
Toch nog nog maar nog een keer via het agentschap onder het motto "dubbel ingediend hecht beter" :mrgreen:
ligth011
Berichten: 276
Lid geworden op: 28 aug 2010, 12:35

Re: Inkoopactie in afronding: zonnepanelen

Bericht door ligth011 »

Zijn er geen panelen over of te bestellen?
holtere
Berichten: 1173
Lid geworden op: 07 mei 2011, 18:23

Re: Inkoopactie in afronding: zonnepanelen

Bericht door holtere »

Nou, Er kan geleverd worden, hier is de bevestiging van de subsidie binnen 8) 8) 8)

Grz,
Holtere
Jan.
Berichten: 676
Lid geworden op: 04 jul 2012, 11:03

Re: Inkoopactie in afronding: zonnepanelen

Bericht door Jan. »

Misschien?
Een
interessante
link.
http://www.energiefeiten.nl/
Zij die achter mijn rug om spreken, staan op de juiste plek om mijn kont te kussen.
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8536
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Inkoopactie in afronding: zonnepanelen

Bericht door kockie »

Ik heb vandaag mailcontact gehad met de leverancier. Op 15 augustus meert de boot met de panelen aan in Rotterdam. Dan zullen er nog wat formaliteiten verricht moeten worden voordat de panelen de vrachtwaggel opgaan. Omdat een aantal mensen hier in de buurt flink wat panelen hebben besteld, leek het mij handig om een aantal pallets bij mij, of iemand anders hier in de buurt, te laten afzetten. Zijn er mensen die ook de panelen in de achterhoek op willen halen.

Misschien is het ook handig om de andere materialen hier ergens te laten bezorgen. De transportkosten worden vanzelfsprekend verdeeld over diegenen die hier de spullen willen halen.

Let wel: het is een gunst, geen dienst die ik wil verrichten.
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Helmich
Berichten: 90
Lid geworden op: 15 apr 2010, 08:53

Re: Inkoopactie in afronding: zonnepanelen

Bericht door Helmich »

Hebben jullie al bevestiging van de subsidie dan? Of doen jullie het sowieso.

Weet je ongeveer wat het transport kost? Jouw woonplaats ligt op de route naar mn ouders dus dat is gunstig, maar moet nog steeds half nederland door met de aanhanger.
Dus het is een afweging voor mij.
Gebruikersavatar
kockie
Site Admin
Berichten: 8536
Lid geworden op: 28 jan 2006, 17:42
Locatie: Zeddam
Contacteer:

Re: Inkoopactie in afronding: zonnepanelen

Bericht door kockie »

Ik doe het sowieso; ik wil het al een paar jaar en de prijs is nu prima. Ik kom op een terugverdientijd van ca 7 jaar.

Een kennis van me die (veel) later heeft aangevraagd heeft het al op z'n rekening staan. Blijkbaar werken ze lifo
Mensen zeggen wel eens dat ik troep verzamel; ik noem mezelf liever een industrieel-amateur-archeoloog die probeert waardevolle artefacten te behouden.
Why should I work harder when I can work smarter
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 2978
Lid geworden op: 25 feb 2010, 15:11
Locatie: Uruguay

Re: Inkoopactie in afronding: zonnepanelen

Bericht door Tim »

Hahhaha,

Ik denk dat de ambtenaar die KLMOP doet nog geen vakantie heeft. Dus je Kennis heeft geluk.

Tim :lol:
Plaats reactie