Wie wil met mij, mijn houtvoorraad wegwerken (briketten)?

In dit forum kunnen producten worden aangeboden of gevraagd.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
beugel
Berichten: 9
Lid geworden op: 30 jan 2010, 12:54

Wie wil met mij, mijn houtvoorraad wegwerken (briketten)?

Bericht door beugel »

Hallo allemaal,

Heb hier een grote hoeveelheid houtbriketten die ik zelf verstook in mijn hout cv installatie, gelukkig word de voorraad dusdanig aangevult dat ik eigenlijk continu teveel brikketten heb (beter als te weinig), en aangezien mijn opslagcapiciteit ook een keer tevol kan raken ben ik nu op zoek naar 1 of meerdere partners die mij na kennismaking en uitleg kan helpen (tegen geringe vergoeding) met het verstoken van de voorraad.
Een paar voorwaarden zijn (als voorbeeld):
1 een mogelijkheid hebben om bigbags (circa 400-450 kg 1M3) bij zich zelf thuis te kunnen lossen.
2 de bigbags droog op te kunnen slaan
3 gemakkelijk in de omgang zijn (dus niet te moeilijk doen als er eens wat "slechter briketten" tussen zitten
4 betrouwbaar zijn
5 enz

Mocht u interesse hebben ook goedkoop te stoken en de afstand van u tot zeg maar nijmegen geen probleem vinden, laat het me dan weten zodat we in contact kunnen komen.


Groetjes Theo
Dutch John
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02 dec 2006, 12:23

Re: Wie wil met mij mijn houtvoorraad wegwerken (houtbriketten)

Bericht door Dutch John »

Wat zijn de afmetingen van die briketten? Hoe vast zijn ze geperst? Hoe houden ze zich als ze vochtig worden? Wat voor hout is gebruikt?

Misschien is het iets om auto op te rijden. Nijmegen is niet ver van hier. "Betalen" is echter een woord uit een grijs verleden...

Groet,
DJ
He chose to be rich by making his wants few, and supplying them himself. - Ralph Waldo Emerson-
Jan de Bruin
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 jan 2010, 16:24

Re: Wie wil met mij mijn houtvoorraad wegwerken (houtbriketten)

Bericht door Jan de Bruin »

Ik woon in Rhenen en heb een Finse Veto ketel, die kan automatisch vanuit een bunker briketten verstoken.

De vijzel maalt ze in brokjes tot 50 mm.

Ik kan Bigbags thuis lossen met een heftruck wat zijn uw voorwaarden? Hoe afhalen, is dit bij Nijmegen? hoeveel per maand, wat zijn de kosten per Big bag.
petersen
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 nov 2012, 17:15

Re: Wie wil met mij mijn houtvoorraad wegwerken (houtbrikett

Bericht door petersen »

Hallo Theo,

Ik woon vlak bij Nijmegen en sta open voor het wisselen van gedachten. Ik stook 100% op stukhout met een Attack DPX 35 Profi. Briketten heb ik nog niet geprobeerd, maar lijkt me geen probleem.

Mvg
Simon
David86
Berichten: 2041
Lid geworden op: 17 mei 2012, 09:16
Locatie: Hollandse Delta

Re: Wie wil met mij mijn houtvoorraad wegwerken (houtbrikett

Bericht door David86 »

2 jaar te laat simon :)

Zie datum rechtsbovenin post
..
Plaats reactie