zaklamp maken met infrarood

Hier kan over andere onderwerpen worden gediscussieerd

Moderator: Moderators

Plaats reactie
vrazja
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 feb 2009, 16:30

zaklamp maken met infrarood

Bericht door vrazja »

hallo beste mensen :P
ik heb een groot lampje cq led maar niet zo klein als een echt ledje ,afijn ik heb via iemand deze ledlampje gekregen daar ik me wil bezig houden met nacht filmen .
het lampje is uit een infrarood kijker gesloopt deze nachtkijker had groenlicht,zoiets als een ionenverlichter denk maar aan het leger .
er zat dus ook een optie bij om deze lampje ,,,als ie aanstaat ziet het rood maar voor de camera witte licht bundel in de nacht ,nu wilde ik hier vragen hoe ik dit lampje aan krijg het is een 3volts lampje althans dat vermoed ik daar de camera ook op een batterij van 3volt werkt ,voor de duidelijkheid zal ik de nachtkijekr (de naam) hier ook bij zetten.de kijker heet night-orion en daar komt dus dat lampje uit nu is het gewoon de bedoeling dat ik er een zaklamp van maak maar als ik nu gewoon 3volt op zet via baterij dan gebeurd er niks,hopelijk heb ik het zo goed uitgelegd zodat u weet wat mijn bedoeling is alvast bedankt vrazja
vrazja
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 feb 2009, 16:30

Re: zaklamp maken met infrarood

Bericht door vrazja »

:oops: :oops: :oops: IK SCHAAM ME KAPOT :oops: :oops: :oops:
ik weet het al waarom hij het niet deed de baterij was leeg :oops: nou das ook lekker binnen komen zeg :mrgreen:
maarten
Berichten: 185
Lid geworden op: 10 jan 2008, 22:30
Locatie: dordrecht

Re: zaklamp maken met infrarood

Bericht door maarten »

:lol: :D :mrgreen:

grt Maarten

ik leer graag
luigi
Berichten: 19
Lid geworden op: 10 dec 2007, 19:58
Locatie: Boissy St Léger ( France )
Contacteer:

Re: zaklamp maken met infrarood

Bericht door luigi »

:oops: :oops: HET LAMPJE HEEFT DE PIJP AAN MAARTEN GEGEVEN :P :P
hello, hier ben ik , net als jullie op zoek naar ecologische alternatieve energieën , alle ideën zijn dus welkom . Zelfs combinaties kunnen tot goeie resultaten leiden .
luigi
Berichten: 19
Lid geworden op: 10 dec 2007, 19:58
Locatie: Boissy St Léger ( France )
Contacteer:

Re: zaklamp maken met infrarood

Bericht door luigi »

:wink: :wink: Welcome to the club VRAZJA :D :D
hello, hier ben ik , net als jullie op zoek naar ecologische alternatieve energieën , alle ideën zijn dus welkom . Zelfs combinaties kunnen tot goeie resultaten leiden .
Plaats reactie